R.I.P. Englishquote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef deprimist het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ens_vrijgezel__.html
Hoe jong zou het volgende slachtoffer zijn. Place youre bets!
ik begrijp geen eens engels en de google vertaler werkt niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
Kolere TS, als je dan al niets kunt, probeer dan zeker geen Engels...
Kneus
woof woofquote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef hairybeardyman het volgende:
Virginia is dus eigenlijk gewoon een golddigger die via alimentatiegeld rijk denkt te worden.
De teef.
Rijk worden van wat dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef hairybeardyman het volgende:
Virginia is dus eigenlijk gewoon een golddigger die via alimentatiegeld rijk denkt te worden.
De teef.
Ik rust mijn kofferquote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik begrijp geen eens engels en de google vertaler werkt niet.
Maak dat de kat maar wijs.quote:
Mag ik dit beantwoorden of alleen ts?quote:
Nu mag jij.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag ik dit beantwoorden of alleen ts?
Liever jij, van TS verwacht ik weinig zinnigs.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag ik dit beantwoorden of alleen ts?
Je hebt ook geen idee wat een pedo is dus... Als je dat vadzige reuzelzwijn nog als kind ziet dan is er serieus iets mis met je... en die is erger dan de afwijking van Peter-Jan... mijn god wat een mongool ben jijquote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef deprimist het volgende:
[..]
Vieze pedo die los rond loopt. Dat dit kan in Nederland!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |