poezen zijn er nog niet in de buurt geweest, we gaan het wel zienquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef geppie het volgende:
Wat staat het toch schattig dat wiegje naast je bed SQ!
Springen de poezels er niet in?
En James idd voor een jongetjeof Rhys
ook zo mooi!
T komt bij mij via de bovenkant naar buiten... ik kan tegenwoordig harder boeren dan een gemiddelde vent...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Laten jullie ook zoveel windjes? Ik voel me net een gaskanon de laatste tijd
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer geboerd in de lesquote:Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaar.
Wel blij dat ik niet meer voor de klas sta, zou behoorlijk genant zijn want no way dat ik ze nog in kan houden.
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:59 schreef Malteser het volgende:
Oh Crumpette, wat ongelooflijk naar! Kan me voorstellen dat het even behoorlijk binnenkomt. Sterkte.
GM, zet 'm op. Nog even en je hebt haar toch al maar mooi 36 weken kunnen laten groeien in jouw buik. Je hebt het al zo knap gedaan met dat hele bloeddruk verhaal. En deze hitte is niet fijn.
Wat betreft de wel/niet discussie over het vertellen. Voorlopig 'wint' man hoor. Ik ga het niet rondbazuinen zolang hij dat niet wil. Vanavond even rustig over praten hoe/wat/waar. Het is ook geen hot issue of zo, maar ik wil het zo graag met mijn mama delen. En ik krijg een pensje en iedereen mag weten waarom... En, en, en. Zucht, ik vind het zo bijzonder!
Die optie ga ik vanavond voorleggen. We hebben morgen een echo, wellicht krijg ik dan een fotootje mee of mag ik een foto maken van het scherm. En als alles goed is, wil ik toch wel echt naar mijn mama. Vrijdag zagen we al een knipper, maar vanwege het oude apparaat was een duidelijke foto niet echt een optie. Misschien morgen welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!
Dit klinkt zeer bekend en ook hoopvol voor morgen! Moet jij voor de duidelijke echo's ook naar een andere plek dan de vk?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
In een echocentrum krijg je zeker mooie plaatjes! Van het apparaat dat mijn verloskundige heeft staan komen ook foto's die even goed een screenshot van een ruisbeeld op tv hadden kunnen zijn
Ah, dank. Weer wat geleerd!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, medische echo's gaan altijd via DvU hier! En idd, 040 hier! Jij ook?
Zoveel (omgeving) 040 hier? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zekerwe kunnen onderhand wel een zaal vullen als we een 040-meet zouden houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |