quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje Fokkie. De liefde van een man voor zijn 15-jarige stiefdochter is volkomen natuurlijk.
Ik denk dat er weinig romantiek bij kwam kijkenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat een romantisch verhaal, Paxcon. Bedankt
wtfquote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://jezalhetmaar.bnn.nl/zijn/verhalen
?quote:
Wederzijdse lust. Liefde op het eerste gezicht > westerse ethiek. Laat die arme man met rust joh.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig romantiek bij kwam kijken
Toto voorop?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus, normaal gesproken als het over 15-jarigen gaat vindt iedereen dat het moet kunnen, met Fok-it en Toto voorop. En nu is het wel raar? Hoezo?
Hoezo met Fok-it voorop?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus, normaal gesproken als het over 15-jarigen gaat vindt iedereen dat het moet kunnen, met Fok-it en Toto voorop. En nu is het wel raar? Hoezo?
Deze post gaat diepquote:Op zondag 20 juli 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wederzijdse lust. Liefde op het eerste gezicht > westerse ethiek. Laat die arme man met rust joh.
Dat is dus gewoon normaal.quote:
Nee maar ik bedoel, dat verschil is gewoon normaal. Als het je eigen voorkeur dan niet is okequote:
Ik zei nergens dat het niet normaal isquote:Op zondag 20 juli 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, dat verschil is gewoon normaal. Als het je eigen voorkeur dan niet is oke
Is toch prachtigquote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De liefde voor zijn stiefdochter ook.
Weet ik.quote:
Jij vond het toch raar dat ik het raar vond als iemand een relatie had met iemand van de helft van zijn leeftijd? Daar hadden we het laatst nog over.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo met Fok-it voorop?
Heb ik ooit gezegd dat ik het normaal vind dat een 15-jarige een relatie heeft met haar 41-jarige stiefvader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |