quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je begint nu een dicuti die niet in deze discuti tius hort plus dat ik je na diet berigt voor kan rapotteren ik ben diselextic het is bij wet verboden om te ordelen of te discrimineren op een beperking
[ afbeelding ]
watwatwatquote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je begint nu een dicuti die niet in deze discuti tius hort plus dat ik je na diet berigt voor kan rapotteren ik ben diselextic het is bij wet verboden om te ordelen of te discrimineren op een beperking
[ afbeelding ]
Gast ik studeer rechten ik ken de wet uit mijn hoofd en er is altijd een loophole. Kijk je geen series? Vraag maar aan pax.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is bij wet verboden te oordelen tchock
heb aangifte gedaan
Ik loop maar te fuckenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast ik studeer rechten ik ken de wet uit mijn hoofd en er is altijd een loophole. Kijk je geen series? Vraag maar aan pax.
No shit. Denk je dat er een wet is die ik uit mijn hoofd ken?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik loop maar te fucken![]()
iets met korrel en zout
Jij vindt altijd een paal als je er 1 wilt.quote:
zijn vast wel wetten die je uit je hoofd zal wetenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
No shit. Denk je dat er een wet is die ik uit mijn hoofd ken?
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt altijd een paal als je er 1 wilt.
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn vast wel wetten die je uit je hoofd zal weten
art. 6:162 BWquote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
No shit. Denk je dat er een wet is die ik uit mijn hoofd ken?
zo even stofzuigenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
net wasmachine aangezet en afwasmachine
wat een leven in je eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |