Naar jezelf refereren in de OPquote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
Een grote bron van kanker op het internet.
Het zijn klootzakken.quote:
quote:
De engelse enzoknol die game filmpjes post.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef blikjetonijn het volgende:
pewdiepie is een andere woord voor justin bieber?
Wanneer gaan jullie nu trouwen? Wil wel ff op de bruiloft komen zuipen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wederom een terechte klacht van deze onstuitbare TS.
Wat is een pewdepie?
fok bruiloftquote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nu trouwen? Wil wel ff op de bruiloft komen zuipen.
Nikmans heeft verstand van zaken. Het ergste is dat ze alle andere youtube kanalen moeten gaan uitschelden.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:53 schreef Nikmans het volgende:
Te-fucking-rechte klacht
Pewdiepie
Mensen die hem leuk vinden
Mastermovies volk, afschuwelijk
Zweeds toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Spongeboss het volgende:
De engelse enzoknol die game filmpjes post.
Pewdiepie fans vallen andere channels lastig dat is niet cool. Niets met jaloezie te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef richolio het volgende:
Nee jij bent vast super grappig. Is dit jaloezie of ben je gewoon een achterlijk figuur?
Log gewoon uit, wil je.
Het is maar waar je je druk om kan maken. Beetje triest als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pewdiepie fans vallen andere channels lastig dat is niet cool. Niets met jaloezie te maken.
Toch vreemd dat je je zo druk maakt om wat andere mensen leuk vinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pewdiepie, grootste mongool op het internet naast het reddit en 9fag volk.
http://www.reddit.com/r/wtfquote:Op zondag 20 juli 2014 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pewdiepie, grootste mongool op het internet naast het reddit en 9fag volk.
Jij weet duidelijk niet welke nsfw subreddits je moet bezoeken. Ik krijg mijn pener echt niet omhoog van nsfw_gif.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/wtf![]()
http://www.reddit.com/r/nsfw_gif
Dit topic gaat nu over kanker.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
Een grote bron van kanker op het internet.
nou. vertel danquote:Op zondag 20 juli 2014 16:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet welke nsfw subreddits je moet bezoeken. Ik krijg mijn pener echt niet omhoog van nsfw_gif.
Flikker op zeg.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:48 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Dit topic gaat nu over kanker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/r/gonewildquote:
Hoax, dit zijn gewoon werken van Salvador Daliquote:Op zondag 20 juli 2014 16:48 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Dit topic gaat nu over kanker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|