quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Lastpost het volgende:
Lekker zeg, eindelijk Tomb Raider weer even opgepakt ... Corrupt savegame.
plus wat?quote:
PS+ (save games worden dan gesynct naar de cloud)quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
PS+ (save games worden dan gesynct naar de cloud)
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
PS+ (save games worden dan gesynct naar de cloud)
quote:
Tenzij je lag hebt....quote:
Dat laatste kan vanaf lvl 5.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Yi-Long het volgende:
Destiny Beta net even 1-2 uurtjes gespeeld. Is wel nice. Doet idd sterk denken aan Halo, graphics blazen me nog niet echt omver, behalve die shadows die fucking nice zijn, en de mogelijkheden wat betreft de character-creation, zijn erg beperkt, helaas.
Gameplay wel leuk, al ben ik niet echt een fan van lineaire shooters. Wapens voelen ook wel lekker aan. Co-Op niet echt kunnen doen. Kwam soms wel anderen tegen, maar dan waren ze opeens weg, of ergens anders mee bezig elders op de map, dus dat val iets tegen.
Ben nu pas level 4 ofzo, maar zal het deze week nog wel een paar keer proberen. Heb nu alleen maar missies gespeeld, maar wil toch liever gewoon Conquest en dat soort MP modes spelen, als het even kan....
Heb ik wel, maar had geen flauw idee hoe en wat. (Game aangeschaft op ander account op m'n systeem trouwens zonder Plus, maar speel 'm op m'n Plus account)quote:
Plus saved idd niet als je een game via een ander account speelt.quote:Op maandag 21 juli 2014 07:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar had geen flauw idee hoe en wat. (Game aangeschaft op ander account op m'n systeem trouwens zonder Plus, maar speel 'm op m'n Plus account)
Zie dat ik daar nu ook weinig meer aan heb.
Moet je maar zorgen dat je een dijk van een verbinding hebt.quote:
Dan is je netwerk prutquote:
Daar kun je wel vanuit gaan. Of die hier ook te koop zal zijn is weer een ander verhaal maar er was ook al een Fifa 14 bundel.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer weet k alleen nog niet , zal er een FIFA 15 pack komen ?
Ik heb dus KPN... Heel fijn en leuk allemaal, maar met het minste geringste uploadje legt mn verbinding platquote:Op maandag 21 juli 2014 08:39 schreef Iwanius het volgende:
verhoogd waardoor je met een kleine beurs al een beh
Vind eigenlijk de pvp alles meevallen.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik vind de PvP niet zo boeiend maar co-op en de solo missies zijn leuk, pre-order blijft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |