Nah vooruit, doe mij maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef Mattytrix het volgende:
Ik heb nog een code beschikbaar voor de beta ps4, ik las net iets over een gevecht tot de dood?! wie? o wie?
Oke vanaf nu zullen we niks meer horen van RRuben helaas.. maar wel heeft hij de code gekregen! veel plezier ermeequote:
Eject knop bleef hangen door het uitzetten van de rubber aan de onderkant.Uitzetten door warmte.Heb binnen een week een splinternieuwe ontvangen.Een chinese die zouden beter zijnquote:
DM gestuurdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb nog 2 destiny codes..iemand interesse?
Code die ik gekregen had is 'invalid'?quote:
In de PSN store invoeren, de 12 tekens achter elkaar zonder ''-''.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Code die ik gekregen had is 'invalid'?
Exacte message die ik kreeg: "This token code is not in a valid format."
Ik heb een code gekregen met 3 x 4 cijfers en letters, met '-'-tekens ertussen. Het lijkt me wat kort?
12 cijfers voor PSNquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik heb een code gekregen met 3 x 4 cijfers en letters, met '-'-tekens ertussen. Het lijkt me wat kort?
Gewoon op je PlayStation zelf naar de store gaan en dan onder het kopje ''Redeem Code''. Lijkt me het handigste.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Morri het volgende:
Geprobeerd inderdaad om op de bungie site in te voeren en dat ging niet. Even zoeken waar de codes ingevoerd moeten worden bij PSN. Vind die site niet echt intuitief.
Volgens mij moet je je sowieso eerst registreren op de Bungie site en dan kun je op een gegeven moment kiezen welk account je wil koppelen. Daar kies je dan uiteraard voor je PSN account. Na de registratie en account koppeling zou je in de Playstation Store een aparte Destiny Beta-pagina moeten kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Morri het volgende:
Geprobeerd inderdaad om op de bungie site in te voeren en dat ging niet. Even zoeken waar de codes ingevoerd moeten worden bij PSN. Vind die site niet echt intuitief.
PlayStation Storequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Je moet hem in de playstation store invoeren bij code inwisselenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Download je de destiny beta en sta je in een dikke queue..prutsers
ditquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.
Ondanks dat jouw codes voor de PS4 zouden zijn (en ik een PS3 heb), heb ik voor de zekerheid een van jouw codes (de onderste) geprobeerd in de Playstation Store bij 'codes inwisselen'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vandaag en woensdag is er onderhoud. Woensdag avond na 11 uur is het volgens mij weer te spelen.
Beta code invoeren, en dan kun je hem gewoon downloaden. Maar zoals hierboven al gezegd: onderhoud.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe download je Destiny gratis dan? Snap er niks van
Die code kan je wel invoeren op PSN, maar dat is voor de PS4 versie, daarom kan je ook niks downloaden. Zo heb ik dat opgemaakt uit de voorwaarden van Bungie. Anders zou je vanuit je history de bèta al moeten kunnen downloaden (of hij moest daar meteen mee beginnen). Onderhoud heeft geen invloed op het downloaden. Kan zijn dat ik fout zit maar er is door bungie echt verteld dat de codes console specifiek zijn (hoewel je ze wel op beide consoles van elkaar kan invullen door dezelfde PSN structuur).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ondanks dat jouw codes voor de PS4 zouden zijn (en ik een PS3 heb), heb ik voor de zekerheid een van jouw codes (de onderste) geprobeerd in de Playstation Store bij 'codes inwisselen'.
En die werd succesvol herkent als zijnde Destiny Beta.
Nu kan ik alleen in het Playstation menu onder 'Accountbeheer' -> 'Transactiebeheer' -> 'Lijst van services' iets terugvinden over de Destiny Beta. Verder nergens.
Als morgen het onderhoud voorbij is, dan zou ie de daadwerkelijke beta dan pas downloaden als ik de PS3 aan zet?
Okee. Dan probeer ik het het morgen voor de zekerheid nog een keer en anders heb ik pech.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Die code kan je wel invoeren op PSN, maar dat is voor de PS4 versie, daarom kan je ook niks downloaden. Zo heb ik dat opgemaakt uit de voorwaarden van Bungie. Anders zou je vanuit je history de bèta al moeten kunnen downloaden (of hij moest daar meteen mee beginnen). Onderhoud heeft geen invloed op het downloaden. Kan zijn dat ik fout zit maar er is door bungie echt verteld dat de codes console specifiek zijn (hoewel je ze wel op beide consoles van elkaar kan invullen door dezelfde PSN structuur).
Bedankt man 3de code gebruikt. Echt bedanktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Disker91 het volgende:
Geen zin om meer rond te sturen, sommige zijn in gebruik. Andere codes zijn door de piek niet goed verwerkt en kunnen nog gebruikt worden het is Cikx gelukt (met de eerste code). Dus probeer maar gewoon. Denk dat er 2 of 3 zijn gebruikt.
MCGF-TGN2-DB3C
D35J-LMNM-CKLB
QQ88-76ND-NC9Q
NDJ9-P5N7-DCCN
7H9E-F6NA-KKT6
E6NM-DNNA-KDAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |