65 is een game nooit waard je kan het vast regelen voor 45~50e(53 op yourgamezone)quote:Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef Sodapoppin het volgende:
Crosspost; Wat vinden jullie tot nu toe van destiny?
Is het een overhypte game en minder leuk dan gezegd werd dat het gaat worden of is het de 65 euro wel waard om deze game te kopen?
Ik vind games makkelijk 65 euro waard. al helemaal de multiplayer spellen waar 100+ uren in gaan zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
65 is een game nooit waard je kan het vast regelen voor 45~50e
Niet als je met een beetje zoeken dezelfde game bijna 15e goedkoper kan krijgenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind games makkelijk 65 euro waard. al helemaal de multiplayer spellen waar 100+ uren in gaan zitten.
Dat heeft niks met het waard vinden te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet als je met een beetje zoeken dezelfde game bijna 15e goedkoper kan krijgen
True, maar ik zou wel graag automatisch in een fireteam willen zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met honderd man over een veld heen hollen zou betekenen dat er geen vijand meer leeft voordat jij er bentBij de grotere publieke events zijn er opeens ietsie meer man. En er zijn veel grotere events dan in deze beta
instant buy, dat dan weer wel :yquote:Op maandag 21 juli 2014 14:05 schreef Sodapoppin het volgende:
Crosspost; Wat vinden jullie tot nu toe van destiny?
Is het een overhypte game en minder leuk dan gezegd werd dat het gaat worden of is het de 65 euro wel waard om deze game te kopen?
Dat probleem heb ik ook! Moet je ff DM sturen hier vanavond als je destiny wil doenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
True, maar ik zou wel graag automatisch in een fireteam willen zitten.
Ik ken niemand die verder destiny speelt en ik speel 90% van de tijd op tijden dat niemand van hier / mn friends online zijn.
Vind het erg saai zo alleen die enorme steppe over te lopen in de hoop dat ik ergens leuke mensen vind om met mee te spelen.
wij hebben elkaar allang op psnquote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook! Moet je ff DM sturen hier vanavond als je destiny wil doen
Ik denk dat dit de nieuwe tagline van destiny mag worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben absoluut geen fan van genre Destiny (futuristisch enzo) maar ik vermaak mij er eerlijk gezegd prima mee met de Beta
Wil niet zeggen dat ik online benquote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij hebben elkaar allang op psn![]()
Maar grote kans dat ik vanavond nog wel ff inlog (of was er nou onderhoud tot de 23ste?)
Anyhow, we contacten vanavond ff
Ben je ooit offline dan?quote:
Vanavond is de beta offline tot woensdag.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, mooi, zo, vanavond dan even kijken hoe dat is...
Ik vind het stiekem best hilarisch af en toe, wat een figuren zitten er soms tussen.quote:
Oh, nou ja, pech gehadquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanavond is de beta offline tot woensdag.
[..]
Ik vind het stiekem best hilarisch af en toe, wat een figuren zitten er soms tussen.
En dan even trollen met wat comments.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:29 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand een code voor Destiny voor mij? Alvast bedankt.
Oke, geef hem maar aan mij. Als je wilquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb nog wel een destiny beta code, ik stel een gevecht tot de dood toe en de winnaar krijgt em.
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag Thief en Killzone op marktplaats gekocht voor 25 euro.Krasvrij en hoesjes als nieuw.Mooie prijs toch?
wat moet NFS kosten?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb zelf nog NFS en COD in de aanbieding, ook in prima staat. Mocht iemand interesse hebben, zeg het dan.
Bij elkaar of per stuk?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag Thief en Killzone op marktplaats gekocht voor 25 euro.Krasvrij en hoesjes als nieuw.Mooie prijs toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |