JA hoooorrrr. Goffedomme.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
dude![]()
Oh we zijn bij opa. Doei allemaal. Geniet van jullie zondag kus
Tsja niet iedereen valt op neptietenquote:
Want als je iemand niet half dood zou slaan betekent dat dat je het goedkeurt?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
Zou hetzelfde reageren als iemand mijn zusje zou verkrachten![]()
gewoon met je tengels van anderen afblijven
Ik vind het helemaal niet zo logischquote:Op zondag 20 juli 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Veel mensen vergeten dat pedofilie net zoals homosexualiteit is aangeboren en diegene ( lees: 18 jaar en dus niet volgroeid ) niet altijd 'doorheeft' wat die mensen aandoet. Voor eigen rechter spelen is in dat soort gevallen logisch, maar niet altijd verantwoord.
quote:
Dit. En dan in een lekkere cirklejerk lachen om iemand die zwaar mishandeld is terwijl iedereen zichzelf op de borst klopt dat ze dat ook wel hadden gedaan als zoiets gebeurde. Trieste en hersenloze stoerdoenerij.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Veel mensen vergeten dat pedofilie net zoals homosexualiteit is aangeboren en diegene ( lees: 18 jaar en dus niet volgroeid ) niet altijd 'doorheeft' wat die mensen aandoet. Voor eigen rechter spelen is in dat soort gevallen logisch, maar niet altijd verantwoord.
Jij vind het niet logisch dat je iemand verrot zou slaan als jij iemand betrapt die je DOCHTER of ZOON verkracht?quote:
Met een beetje mazzel zelfs langer omdat dat joch strafvermindering krijgt omdat hij in elkaar getimmerd is.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Die vader mag gewoon naast die jongen in de bak zitten hoor.
Paxcon slaat nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij vind het niet logisch dat je iemand verrot zou slaan als jij iemand betrapt die je DOCHTER of ZOON verkracht?
Etsu wel dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxcon slaat nog geen deuk in een pakje boter.
- Etsu, 2014
Jij zou niet boos zijn als je zusje verkracht zou worden?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Want als je iemand niet half dood zou slaan betekent dat dat je het goedkeurt?Sowieso nogal grappig dat je iemand slaan rechtvaardigt met "gewoon met je tengels van anderen afblijven".
Jezus, kun jij alleen maar zwart-witdenken? Wat ben je sowieso voor idioot als je denkt dat boos zijn gelijk staat aan iemand de tering in meppenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij zou niet boos zijn als je zusje verkracht zou worden?
jij zou als je weet wie het gedaan had aangifte doen zodat hij binnen een jaar weer verder kan gaan?
Ik zou zo'n iemand een trauma bezorgen zo als hij/zij dat bij mijn zusje had gedaan
BLondje_93?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga chille bij een chickieee, later boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |