Ja hij heet anders maar ik en mijn broertje noemen hem oom mietje omdat hij faalt in man zijn en opvoedenquote:
Ik ga wel weer weg dan hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij heet anders maar ik en mijn broertje noemen hem oom mietje omdat hij faalt in man zijn en opvoeden
fucking softy is het kan daar echt niet tegen in een man
oh dacht dat ie homo wasquote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hij heet anders maar ik en mijn broertje noemen hem oom mietje omdat hij faalt in man zijn en opvoeden
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft wel nageslacht geproduceerdquote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja echt prachtkinderen hoorquote:
welke stoornissen danquote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja echt prachtkinderen hoor
hebben allemaal een stoornis en hij laat dat gewoon toe
als het mijn dochters geweest waren dan had ik al lang hulp gezocht
wat hebben ze dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja echt prachtkinderen hoor
hebben allemaal een stoornis en hij laat dat gewoon toe
als het mijn dochters geweest waren dan had ik al lang hulp gezocht
Emotioneel instabiel vooralquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn pa vertelde over een celebrity (naam kwijt) die recent overgrootmoeder is geworden op haar 50e[ afbeelding ]
wtf dan zou ik een kind moeten hebben die al een kind heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn pa vertelde over een celebrity (naam kwijt) die recent overgrootmoeder is geworden op haar 50e[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf dan zou ik een kind moeten hebben die al een kind heeft
Ziek
Ik denk dat je hier een rekenfoutje maakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf dan zou ik een kind moeten hebben die al een kind heeft
Ziek
nee, de moeder van sof is waarschijnlijk 50quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een rekenfoutje maakt.
hoezo. Mijn moeder wordt dit jaar 50. Als ik nu kind zou hebben dan was ze oma en als die een kind zou krijgen was ze overgrootmoederquote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een rekenfoutje maakt.
Ohhh, op die manier.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, de moeder van sof is waarschijnlijk 50
dus als sof een kind heeft dat een kind heeft is de moeder van sof overgrootmoeder
Ja, maar jij kunt natuurlijk geen oma zijn. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo. Mijn moeder wordt dit jaar 50. Als ik nu kind zou hebben dan was ze oma en als die een kind zou krijgen was ze overgrootmoeder
oh ja zo, verwarring.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar jij kunt natuurlijk geen oma zijn. Dat bedoelde ik.
Had best tienervader willen zijn. Op je 30e met je zoon clubbenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
zou er niet aan moeten denken dat ik nu een kind zou hebben
Ik word ook aangetrouwd oom als ik met Crack trouw.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Ben wel al oom
maar dat is aangetrouwd dus dat telt niet
wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word ook aangetrouwd oom als ik met Crack trouw.
De dochter van mijn vaders vrouw heeft al 2 dochtersquote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
aw leukquote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over hééél erg lang. Maar Crack's zus is in verwachting.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
aw leukbaby's zijn wel leuk. Voor een uurtje.
Ik ben mogelijk al oom maar wil er geeneens achter komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je broer heeft rondgeneukt en iemand zwanger gemaakt?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
OMG goede OP.
[..]
Ik ben mogelijk al oom maar wil er geeneens achter komen.
Tot zover deze cliffhanger die ik nooit ga openbaren.
Maar dan een stuk gecompliceerder.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je broer heeft rondgeneukt en iemand zwanger gemaakt?
ik wil het wetenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan een stuk gecompliceerder.
Op wat voor manier gecompliceerder?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dan een stuk gecompliceerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |