Speciaal voor jou gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
wow tchock je stuurde deze me gisteren
echt nice
Tof album hèquote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef Paxcon het volgende:
Tchock en Crack stuurden mij indirect Push the sky away - Nick Cave.
Ook nice
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof album hèMaar hoezo stuurde ik dat je indirect?
haxball?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef Paxcon het volgende:
Tchock en Crack stuurden mij indirect Push the sky away - Nick Cave.
Ook nice
Gast, denk je dat ik niets beters te doen heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, denk je dat ik niets beters te doen heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou jullie hadden het erover in de rechten SC en toen postte Crack een filmpjequote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof album hèMaar hoezo stuurde ik dat je indirect?
Nee geen zin in... en ik ga even broodjes bakkenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, denk je dat ik niets beters te doen heb?zie haxball topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gemaakt.awwwh lief, wat een mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nee dat heb ik alleen bij duivenquote:
ja he lbquote:
verjaardag van opa en dan zie ik mn nicht (beste vriendin) eindelijk weerquote:
Gefeliciteerd! Leuk zeg. Maar is je nicht je beste vriendin?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
verjaardag van opa en dan zie ik mn nicht (beste vriendin) eindelijk weer
ja, is denk ik de enige persoon die me echt kent en er altijd voor me is en ik echt kan vertrouwen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk zeg. Maar is je nicht je beste vriendin?
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, is denk ik de enige persoon die me echt kent en er altijd voor me is en ik echt kan vertrouwen.
ja allesquote:
mijn band met haar is dan ook 10000000000000 maal beter dan met mn broertjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou nooit moord plegen voor mijn nichtje
alleen voor mijn broertje en zusje
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ze zegt dat je met mij naar bed moet gaan
zou je t doen?
als zij anders dood gaat wel jaquote:Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ze zegt dat je met mij naar bed moet gaan
zou je t doen?
Heb ook niet altijd goeie band met mijn zusje maar is je bloed dus dat altijd voor een van mijn nichtjesquote:Op zondag 20 juli 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn band met haar is dan ook 10000000000000 maal beter dan met mn broertjes.
Jouw nichtje was 16 toen ze een baby kreeg?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn nichtje wordt binnenkort achttien
haar dochter is laatst 2 geworden
waarom zou ik dat beschermen
verschilt per persoon hequote:Op zondag 20 juli 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ook niet altijd goeie band met mijn zusje maar is je bloed dus dat altijd voor een van mijn nichtjes
misschien oudste nicht maar andere drie zou ik echt zeggen van je krijgt maar lekker een exotische ziekte
De wiskunde is het met je eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw nichtje was 16 toen ze een baby kreeg?
15quote:Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw nichtje was 16 toen ze een baby kreeg?
wowquote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15
maar ik distantieer me van die helft van de familie
kinderen van oom mietje!
lol mietjequote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15
maar ik distantieer me van die helft van de familie
kinderen van oom mietje!
oom mietje?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
Moest vorig jaar kiezen