Doen die mensen volgens mij niet zo snel.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat tweede zou doen?
[..]
En als hij nou agressief terug reageert?
Prima dat is mijn punt namelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag je geweld gebruiken voor zover dat nodig is om jezelf en anderen te beschermen. Niet iemand zo lang en hard slaan als die gast in dat topic.
Dat is je punt? Je loopt net nog toe te juichen dat die gast verrot is geslagen. Heb je de foto's uit dat topic gezien?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima dat is mijn punt namelijk.
Denk niet dat wanneer je iemand op heterdaad betrapt dat hij daar heel blij mee zal zijn en eventueel geweld zou gebruiken om te vluchten
Ik juich helemaal niks toe tchockiequote:Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is je punt? Je loopt net nog toe te juichen dat die gast verrot is geslagen. Heb je de foto's uit dat topic gezien?Daar is echt geen zelfverdediging aan
Grappig?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niks toe tchockie![]()
ik vond de foto's grappig meer niet.
en heel eerlijk zou ik die vader gelijk geven. maar goed dan ben je kortzichtig en zwart wit omdat je anders denkt
Jankjank. Lekker in de calimero-rol duiken. Ik zeg dat je zwart-wit denkt omdat je zegt dat mensen die níet zouden slaan meteen niet boos zouden zijn en het wel prima zouden vinden, en absoluut niet omdat je "anders denkt". Dat is gewoon onzin. Ik zeg ook niet dat je kortzichtig bent, dat zeg jij alleen zelf (twee keerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niks toe tchockie![]()
ik vond de foto's grappig meer niet.
en heel eerlijk zou ik die vader gelijk geven. maar goed dan ben je kortzichtig en zwart wit omdat je anders denkt
Jaquote:
tranen over mijn wangen nu tchockquote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jankjank. Lekker in de calimero-rol duiken. Ik zeg dat je zwart-wit denkt omdat je zegt dat mensen die níet zouden slaan meteen niet boos zouden zijn en het wel prima zouden vinden. Dat is gewoon onzin. Ik zeg ook niet dat je kortzichtig bent, dat zeg jij alleen zelf (twee keer). Stel je niet zo aan.
Dat je het ermee eens bent a la maar wat is er grappig aan om te zien hoe een jongen helemaal de tering in is geslagen?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja
[..]
tranen over mijn wangen nu tchock
maar prima, jij bent mij niet en ik ben jou niet
Vind zijn kop grappigquote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het ermee eens bent a la maar wat is er grappig aan om te zien hoe een jongen helemaal de tering is geslagen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Graf aidsweer
Het zou goed hard gaan regenen en onweren vanmiddag, nee hoor.
Ging net even naar dat adres fietsen waar ik dinsdag sol.gesprek heb. 25 minuutjes, was helemaal doorgezweet.quote:
Nee iddquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging net even naar dat adres fietsen waar ik dinsdag sol.gesprek heb. 25 minuutjes, was helemaal doorgezweet.
Mag hopen dat het dan die avond niet zo warm is, niet echt goeie indruk als ik helemaal nat daar aan kom
buiten is eng, goeie keus.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben nog niet buiten geweest vandaag
ik ook nietquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben nog niet buiten geweest vandaag
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Graf aidsweer
Het zou goed hard gaan regenen en onweren vanmiddag, nee hoor.
Wat is het?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit waren mijn gemiddelde boodschappen in Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |