Ik denk dat je het beste op Facebook kunt kijken, hier kijkt/reageert bijna nooit meer iemand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Bleie het volgende:
Schopje.
Heeft iemand hier misschien tips voor een goede workshop taart decoreren in Amsterdam?
Dank voor de tip, ga ik doen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste op Facebook kunt kijken, hier kijkt/reageert bijna nooit meer iemand.Kijk bijvoorbeeld eens bij 'Dè workshop-pagina voor taart- en cupcakedecoratie', dat is een openbare groep met bijna 45000 leden.
Ik kijk nog altijd hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste op Facebook kunt kijken, hier kijkt/reageert bijna nooit meer iemand.Kijk bijvoorbeeld eens bij 'Dè workshop-pagina voor taart- en cupcakedecoratie', dat is een openbare groep met bijna 45000 leden.
marieke vesseur misschien?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Bleie het volgende:
Schopje.
Heeft iemand hier misschien tips voor een goede workshop taart decoreren in Amsterdam?
Zo heet ze kennelijk inderdaad, hoewel dat 'prinses klessebes' niet direct als een aanbeveling klinkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
marieke vesseur misschien?
(ik geloof dat ze zo heet tenminste, wij noemen dr altijd prinses klessebes)
ze woont hier in de straat. dr man is piraat, clown en prins en ze verhuren zich voor kinderfeestjes. we zien ze wel eens in vol ornaat in de auto stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:18 schreef Bleie het volgende:
[..]
Zo heet ze kennelijk inderdaad, hoewel dat 'prinses klessebes' niet direct als een aanbeveling klinkt.Maar ik zie alleen maar workshops voor bruidstaarten, en dat is dan weer niet wat ik zoek...
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze woont hier in de straat. dr man is piraat, clown en prins en ze verhuren zich voor kinderfeestjes. we zien ze wel eens in vol ornaat in de auto stappen
Het huisje is van cake en Nijntje helemaal van fondant. Biscuit durfde ik voor het huisje niet aan.quote:Op maandag 18 mei 2015 03:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooi SV-tje! Zit er ook biscuit in het huisje en in Nijntje?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:56 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Het huisje is van cake en Nijntje helemaal van fondant. Biscuit durfde ik voor het huisje niet aan.
Supervetquote:Op maandag 1 juni 2015 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooi SV-tje! Die Olaf is echt goed gelukt zeg! En deze Nijntje vind ik nog mooier dan je vorige Nijntjetaart. Echte Nijntje-kleuren!
Ik zie niet een speciaal koekjesdecoreertopic, dus ik plaats mijn gedecoreerde kasteel van koek maar hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n zeven uur. Er gaat echt heel veel tijd zitten in die 'stenen' muren.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:44 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Supervethoelang duurt dat nou, zo'n kasteel versieren?
Wow! Koekjes lukken mij nog niet zo lekker, vorig jaar avond workshop gehad maar daarna niets meer mee gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooi SV-tje! Die Olaf is echt goed gelukt zeg! En deze Nijntje vind ik nog mooier dan je vorige Nijntjetaart. Echte Nijntje-kleuren!
Ik zie niet een speciaal koekjesdecoreertopic, dus ik plaats mijn gedecoreerde kasteel van koek maar hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo'n zeven uur. Er gaat echt heel veel tijd zitten in die 'stenen' muren.
Wauw. Mooi niet dat ik hem op zou etenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zo'n zeven uur. Er gaat echt heel veel tijd zitten in die 'stenen' muren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |