je vroeg om verhoudingenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan genoeg recepten vinden, natuurlijk, maar ik bedoelde meer dat ik graag de biscuitmix wil gebruiken (van Fun Cakes is die dus), maar dat wordt kennelijk lastig.
Bedankt voor het meedenken
O. op die manier. Zo heb ik er nog niet eens naar gekekenquote:
verhoudingen voor gesmolten of geraspte chocolade zijn daar vast ook ergens te vinden. je bent vast niet de eerste.quote:Tip: Voor een heerlijke chocolade biscuit 40 gram cacao, 20gr. poedersuiker toevoegen en ong. een half ei. Nog lekkerder is om gesmolten of geraspte chocolade toe te voegen.
Had ik niet goed gekeken, want ik had er op die site zelfs naar gezocht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:43 schreef loecje het volgende:
http://www.deleukstetaart(...)nl#block_description
[..]
verhoudingen voor gesmolten of geraspte chocolade zijn daar vast ook ergens te vinden. je bent vast niet de eerste.
http://irenekookt.blogspo(...)es-en-tips-voor.htmlquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:29 schreef Mixende_match het volgende:
Hai! Ik ga vanmiddag 200(!!!)koekjes bakken voor m'n werk. Simpele en makkelijke koekjes. Iemand nog een heerlijk recept?
Wel even een vraagje, ik heb op m'n werk m'n strooisel laten staan (chocolade en kokos crumble) kan ik dat na het bakken er ook nog op doen? Of moet dat echt voor het bakken??
Alleen PMSquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef _Liek het volgende:
Zitten hier misschien baksters die een PME cursus hebben gevolgd?
Ja ik, alledrie de onderdelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:09 schreef _Liek het volgende:
Zitten hier misschien baksters die een PME cursus hebben gevolgd?
Bij wie heb je ze gevolgd? Ben nog aan het rondkijken waar ik het zal doen... Wil beginnen met sugarpaste/fondantquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja ik, alledrie de onderdelen.
Mooi!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:07 schreef _Liek het volgende:
Taartje gemaakt om te oefenenBlack & Pink:
[ afbeelding ]
maak jij nog wel eens taarten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooi SV-tje! Die met die bosdieren is leuk zeg! Dat beekje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |