DHL punten zitten hier niet meer in de buurt, alleen Kiala.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef Bart-Willem het volgende:
Neem dan de stuff van mij gewoon over.Overigens is er een goed alternatief voor PostNL: DHL, dat kan vanaf 4 Euro.
Aan huis is het ook maar 5,50.
Dus dan kan de prijs ook wel naar beneden.
Binnenquote:
Wat is en kliktoetsenbord, elk toetsenbord klikt tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BinnenVan het weekend maar eens testen.
Nog iemand met SCSI ZIP (of JAZ ook prima maar dan wel met schijven) over? Die is namelijk weer voor een ander apparaat dan die IDE ZIPs
Ik weet niet wat jij leest, maar denk dat je in een verkeerd topic zitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat is en kliktoetsenbord, elk toetsenbord klikt toch![]()
Je bedoelt met veel key travel en trapsgewijs verloop (hoogste toetsen zitten het hoogste)
Van die toetsenborden met een ps2 stekker die nog kunnen vergelen?
Die vind je bij veel kringloopzaken wel denk ik.
CD-ROM is helaas niet in orde. Laatje maakt een gigakabaal, gaat pas de cd lezen als je eerst het laatje hebt tegengehouden (waarna het met een rotklap naar binnen schiet) en gaat dan alsnog veel te veel herrie maken. Maakt verder niet uit, ZIP drives zijn dik in orde.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef Bart-Willem het volgende:
15 incl verzenden voor de zipdrives, cd-rom (waarvan ik niet weet of 'ie ook goed leest aangezien ik zo snel geen originele cd's tegenkom) en simmetjes krijg je er gratis bij.Daar kan je wel een P1-pc mee oplappen ofzo.
En dan wordt 't verstuurd met DHL aan huis, dus wordt het gewoon thuis bezorgd (volgens mij is het gewoon Selektvracht dan, maar die rijden hier sindskort met DHL-magneetstickers op prive-auto's ipv de oude Selektvracht-magneetstickers).
Dat gaat ongetwijfeld van pas komen, maar op dit moment heb ik nog geen systeem dat dat geheugen nodig heeft. Het gaat echter in het geheugenbakje en er komt een dag dat ik het nodig hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Bart-Willem het volgende:
Jammer dat die 12x toch niet meer goed is.Maar hopelijk kan je wel wat met 't gratis toegevoegde geheugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |