Tsja. Aan de andere kant weet je dat men dat gaat doen als je aan de demonstratie begint.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die denken dat een zwarte vlag met Arabische letters altijd en alleen voor ISIS staat...![]()
Geenstijl die koste wat het kost de demonstratie wil zwartmaken door er 1 detail uit te pikken en dat uit te vergroten... De teleurstelling, frustratie en onmacht wanneer blijkt dat de demonstratie gewoon vreedzaam verloopt... Het negeren van de boodschap van de demonstratie (de onderdrukking van de Palestijnen)...
Mensen die anno 2014, met alle toegang tot sociale media, nog steeds in zulke goedkope propagandatrucjes trappen ...
Wat is dat dan wel voor vlag? Ik ken 'm niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die denken dat een zwarte vlag met Arabische letters altijd en alleen voor ISIS staat
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standardquote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is dat dan wel voor vlag? Ik ken 'm niet.
Ik heb me altijd afgevraagd waar die idealistische relgeneratie is gebleven.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.
Dit had je idd kunnen zien aankomen, maar aan de andere kant: wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tsja. Aan de andere kant weet je dat men dat gaat doen als je aan de demonstratie begint.
Als je slim bent gebruik je dat
Omdat Israel kunstmatig in stand wordt gehouden door het Westen. Zij krijgen de modernste wapens (staat ook in de brief van de Noorse arts, dit had je kunnen weten), geld, intel en politieke steun. Er wordt dus niet zo zeer om hulp gevraagd, alswel om te stoppen met het steunen van een terreurstaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom weer Amerika en vaak ook de EU? Los lekker zelf je problemen op.
Ik ook niet, maar de vlag van ISIS ziet er anders uit (die omvat de stempel van de profeet Muhammed).quote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte avatar, oftewel geen lieverdje. Dus wegwezen!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Wordt vaak gebruikt door jihadis.
Oftewel: geen lievertje. Dus wegwezen.
Jezus... Best ziek om daar je kinderen mee rond te laten lopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Wordt vaak gebruikt door jihadis.
Oftewel: geen lievertje. Dus wegwezen.
Verlang je ook zo terug naar je jeugd?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.
Dat is niet racistisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:37 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Wat een racisten trouwens alleen maar protesteren omdat er een if 2 moskims slachtoffers zijn,
Maar als hele dorpen christenen van de aardbodem verdwinen in egypte, turkye, syrie of libye dan hoor je ze ineees niet meer.
Je bedoelt mensen die anno 2014 nog steeds in fijne groeperingen zoals ISIS en sprookjes figuur Allah geloven?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die anno 2014, met alle toegang tot sociale media, nog steeds in zulke goedkope propagandatrucjes van massamedia trappen ...
Verdeel- en heers- politiek en individualisme. De politiek zet welbewust mensen tegen elkaar op (Marokkanen en werklozen zijn misdadigers) en de kortzichtige Telegraaf lezende "hard werkende" Nederlander slikt alle propaganda voor zoete koek. Als er iets is om echt boos over te worden zal de Telegraaf wel even een haat-campagne starten tegen paddo's of de "linkse" publieke omroep om de aandacht af te leiden. Of politici stellen je voor valse keuzes. Je mag wel welvarend zijn, maar dan moet je corrupte bestuurders en CEO's die veel te veel verdienen voor lief nemen ("iedereen arm" dogma van de rechtse kerk).quote:Op zondag 20 juli 2014 16:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waar die idealistische relgeneratie is gebleven.De huidige jeugd is enorm passief, amoreel, cynisch en pro-machthebber ipv pro-onderdrukte. Deel jij deze observatie en heb je er een verklaring voor?
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte avatar, oftewel geen lieverdje. Dus wegwezen!
Een vrij standaard vlag. Ondanks wat andere mensen ervan proberen te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een standaard vlag? Dus ze hebben 'm bij de Blokker ook wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vrij standaard vlag. Ondanks wat andere mensen ervan proberen te maken.
Verkopen ze bij de Blokker allerlei vlaggen dan? Nooit geweten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een standaard vlag? Dus ze hebben 'm bij de Blokker ook wel?
Ja, Nederlandse vlaggen, oranjevlaggen, van alles en nog wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Blokker allerlei vlaggen dan? Nooit geweten.
Dat is een vrij beperkt assortiment.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse vlaggen, oranjevlaggen, van alles en nog wat.
Nee, 'van alles en nog wat' omvat heel veel.quote:
Ik zie allerlei vlaggen niet regelmatig in Nederland. Dat maakt de andere vlaggen niet bijzonder of minder standaard. Maar ik begrijp dat je meegaat in de retoriek dat een vlag met de Islamitische geloofsgetuigenis al voldoende is om te spreken over een Jihadvlag. Hoe bedoel je gehersenspoeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, 'van alles en nog wat' omvat heel veel.
Maar om aan het flauwe zijpaadje een einde te maken: als het een standaardvlag was, dan zou ik 'm regelmatig zien en dat is niet het geval. Maar hierboven is het antwoord al gegeven, dus dat maakt verder ook niet uit.
Ja hoho. Ik ging gewoon af op dat Wikipedia-linkje. Of is Wikipedia nu ook al onderdeel van een anti-islamitisch complot?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie allerlei vlaggen niet regelmatig in Nederland. Dat maakt de andere vlaggen niet bijzonder of minder standaard. Maar ik begrijp dat je meegaat in de retoriek dat een vlak met de Islamitische geloofsgetuigenis al voldoende is om te spreken over een Jihadvlag. Hoe bedoel je gehersenspoeld.
Bewijsquote:Op zondag 20 juli 2014 12:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat alle demonstranten moslim zijn. Er lopen ook joden mee.
Je gaat liever af op wat Wiki zegt (wat door elke randdebiel kan worden geschreven, maar dat terzijde) dan wat moslims over de vlag zeggen toch? Oftewel het moet een Jihad-vlag zijn en de moslims hier liegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoho. Ik ging gewoon af op dat Wikipedia-linkje. Of is Wikipedia nu ook al onderdeel van een anti-islamitisch complot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |