Niet meer weggaan hoor! Dat toontje is hier toch niet zo heel vaak meer? Of doe ik het zelf ook altijd de hele dag door en heb ik het helemaal niet door? Dat kan natuurlijk ook!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.
Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Cwen het volgende:
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken
Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.
Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
Het werkt natuurlijk wel twee kanten op hè? Als 'jullie' (wie zijn dat eigenlijk?) goed bedoeld advies geven, mogen anderen zeggen dat ze de toon onprettig vinden. Om maar eens een Fok!cliché uit de kast te halen: het is een discussieforum. Niet zo lichtgeraakt, hoor! Zonde van je energie.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.
Maar goed als we dat niet meer mogen zeggen, dan kunnen we beter het alleen nog maar hebben over kruipende, rollende, beginnend staande baby, lieve foto's en verhalen want dan heeft dit topic ook geen zin. Sorry ik ben chagrijnig vandaagdus dit komt sowieso misschien verkeerd binnen maar och mensen. Het jij doet het fout principe is sowieso raar want wie ben ik om te beoordelen dat je het fout aan pakt, en wat is de definitie van fout? Niets is fout..
het staat er rommelig maar ik moest even reageren, maar er staat niet helemaal wat ik bedoel te zeggen
Jij ook alquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef klaprooss het volgende:
normaal kan ik dit sort dingen aan me voorbij laten gaan, maar wat ik al zei ik ben chagrijnig vandaag waardoor ik hierdoor geprikkeld wordt en dan moet ik van mezelf even reageren
Huuh! Hahaha wat een mopje dat ze daar zo in haptquote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Cwen het volgende:
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken
http://vid1193.photobucke(...)4394_zps4857559e.mp4
Staat wat mij betreft buiten kijf dat wij allemaal wel eens zoekende zijn. Volgens mij wordt daar nu juist ook eerlijk over gepost. Er is echt nergens gezegd dat Chanty iets 'fout' doet. Er wordt alleen iets verteld wat op bijv borstvoeding.com ook wordt uitgelegd. Dat is toch niet belerend? Alleen het delen van bepaalde kennis of ervaring.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Het is allemaal al zo lastig, je bent zelf nog zo zoekend en dan doe je iets in volle overtuiging dat je er goed aan doet en dan zou ik me ook aangevallen voelen als er opeens allerlei mensen riepen dat het eigenlijk niet goed is wat je doet.
Whahahahaha GOUD! Ze verblikt of verbloost niet!quote:Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Cwen het volgende:
http://vid1193.photobucke(...)4394_zps4857559e.mp4
*Grom* Wij wilde vandaag wat leuks gaan doen en ik kon niet meer herinneren wat het ook alweer was wat 'iemand' ging doen. (Was ook vergeten dat jij het was die vroeg om iets leuksquote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef klaprooss het volgende:
Oh en dot! Het kinderboekenmuseum was tof! We vonden het zelf super leuk maar zelfs J vond het leuk! De kleurtjes op de prenten, geluiden, sfeer! Het was heel gaaf. Het leek heel klein maar we zijn uiteindelijk wel uur of 2/3 bezig gehouden
Een aanrader voor iedereen!
Goed! Ze is zo makkelijk, huilt weinig en lacht veel, alleen de laatste dagen met die warmte had ze het moeilijk, vooral 's avonds. Madame blieft geen water dus dan maar extra water in de flesjesquote:
Nee, dat an sich niet. Maar de toon kan hier nog wel eens belerend zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef Franny_G het volgende:
Staat wat mij betreft buiten kijf dat wij allemaal wel eens zoekende zijn. Volgens mij wordt daar nu juist ook eerlijk over gepost. Er is echt nergens gezegd dat Chanty iets 'fout' doet. Er wordt alleen iets verteld wat op bijv borstvoeding.com ook wordt uitgelegd. Dat is toch niet belerend? Alleen het delen van bepaalde kennis of ervaring.
Dat sowieso! Ik heb ook echt wel heel veel aan alle discussie hier.quote:De reden dat ik hier mee ben gaan posten is puur omdat ik het fijn vind om ervaringen te kunnen uitwisselen met andere verse mama's en daar mijn voordeel mee te doen. Dus pik eruit wat je kunt gebruiken en laat zitten waar je je niet in kunt vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef klaprooss het volgende:
Oke! hallloooo! Wat een warmte he!
Hillz! Wat stom, wat was er zo niet leuk aan?
En ik zag trouwens de Senn zijn verjaardagsuitnodiging wat een leukie is het toch!
Oh wat fijn RFR, dat alles zo goed gaat! Leuk he dat ze steeds meer interesse krijgen in wat er om hun heen gebeurd! Kan daar zo van genieten
L.isa! Wat ben je een mooie dame! En ohh met je leuke knuffel en mooie kleertjes!
Nikki met haar spetter duo!
Hier ging het heel goed, zo goed dat ik J al een week minder medicatie gaf. Helaas is het nu al weer 2 dagen 'mis'. Veel huilen en veel slikken. We zijn vandaag dus weer begonnen met de medicijnen. Tot nu toe gaat dat dus wel weer beter, het is gewoon de tijd nog niet!
Verder even spam van Jibs in de spoiler (museum en een beetje Belle)
Wat fijn dat het leuk was! Ik kom er bijna dagelijks langs, maar ik ben er nog nooit binnen geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat hij al goed op z'n buik! Sterk ventje!
En hier hetzelfde met de medicijnen. We hadden nog 1 zakje Nexium en de huisarts is op vakantie, dus we moesten naar de vervanger om nieuwe te halen en het ging erg goed dus we hebben even wat minder gegeven, maar het is gelijk weer mis. Veel zure spuugjes, ontroostbaar huilen. Morgen dus even toch maar naar de vervanger.
Chanty, vergeet zelf ook niet extra te drinken heEn dan liever geen accuzuur
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Franny_G het volgende:
Oudleerling van me die paar jaar geleden eindexamen heeft gedaan, zat in het vliegtuig. Hoor het nu pas.
Ahh Dyre wat lief! Ik vond de kleertjes al zo klein en dan zijn ze zelfs nog groot voor haar. Wat een mooi minimeisje.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:56 schreef Dyre het volgende:
Wat een mooie meid ook, prachtig haar
De borstvoeding/water-discussie laat ik ook stilletjes aan me voorbij gaan, maar ik kom wel even showen met onze kleine meid die zomaar al (bijna) in maatje 44 past
Goed, ze heeft geen handjes meer. Of voetjes. En het zit een beetje ruim... Maar het past_NIKKI_, nogmaals bedankt voor je geweldige pakketje!
En nu zie je de plakkers op haar borst ook meteen niet meer
[ afbeelding ]
We hebben haar daarna wel in een iets comfortabelere houding lekker ingestopt hoor
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:56 schreef Dyre het volgende:
Goed, ze heeft geen handjes meer. Of voetjes. En het zit een beetje ruim... Maar het past_NIKKI_, nogmaals bedankt voor je geweldige pakketje!
En nu zie je de plakkers op haar borst ook meteen niet meer
We hebben haar daarna wel in een iets comfortabelere houding lekker ingestopt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die zwangerbox al van hen had, dan hebben ze je gegevens toch wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Cwenwaardeloos zeg
![]()
De Ouders van nu babybox, is dat een leuke? Kreeg net een mailtje dat ik die zou kunnen aanvragen.
Om nu zomaar weer m'n gegevens door te geven zie ik niet zo zitten, tenzij het de moeite waard is natuurlijk
Zijn niet onverantwoord hoor limone maar de baby heeft vaak maar weinig contact met het water. Alleen benen en billen en kan vaak met z'n handen niet bij het water om lekker te spetteren. Het enige wat ie kan is een beetje hangen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Als je die zwangerbox al van hen had, dan hebben ze je gegevens toch wel.![]()
Ach Dot. Wat verdrietig van het hondje.Ik word helemaal sip van dat als hij rent hij een aanval krijgt. Dat is hondonwaardig, maar wel verdrietig voor jullie. Sterkte.
Is zo'n gele band onverantwoord, ja?Ik dacht er één te kopen voor de vakantie. Uit jeugdsentiment...
Ja, volgens mij alleen dat als ze wat groter zijn zichzelf om kunnen gooien. Maar ik snap sowieso mensen niet die hun kind daarin alleen laten dobberen. En een heel uur in zo'n apparaat lijkt me idd niet heel prettig zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Als je die zwangerbox al van hen had, dan hebben ze je gegevens toch wel.![]()
Ach Dot. Wat verdrietig van het hondje.Ik word helemaal sip van dat als hij rent hij een aanval krijgt. Dat is hondonwaardig, maar wel verdrietig voor jullie. Sterkte.
Is zo'n gele band onverantwoord, ja?Ik dacht er één te kopen voor de vakantie. Uit jeugdsentiment...
Oh zo'n swimtrainer ziet er heel goed uit! Ik denk dat M. die zeker leuk vindt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Zijn niet onverantwoord hoor limone maar de baby heeft vaak maar weinig contact met het water. Alleen benen en billen en kan vaak met z'n handen niet bij het water om lekker te spetteren. Het enige wat ie kan is een beetje hangen.
Als je bijvoorbeeld een swimtrainer neemt dan ligt de baby wat meer in het water, kan zelf al echt wat 'zwemmen' en wat ik erg fijn vind is dat ze met de handen in het water kunnen en dus lekker kunnen spetteren of achter een balletje/eendje aan oid. Meer contact met het water dus. Maar als je een babyfloat afwisselt met zelf vasthouden is er ook echt niks aan de hand hoor en zullen baby's zich echt wel vermaken.
Oh en als je een babyfloat koopt, koop niet een hele grote/brede dan moet je zelf nog bijna moeite doen om fysiek contact met je kind te hebben omdat de afstand zo groot is. En die kleine hebben echt genoeg drijfvermogen hoor.
(Wat ik wel zielig vind is als ouders hun kind een uur achter elkaar in zon band laten zitten..)
Eigenlijk nooit maar soms als ze naar mijn ouders gaat moet de mc mee en dan til ik haar met mc naar hun deur. Wij hebben een base in de auto dus de mc kan gewoon blijven staan gelukkig.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef GotC het volgende:
En til je nog met mc FR?Die laat ik al maanden in de auto.
Wij nog wel maar komt niet zo vaak voor dat we met de auto gaan dat scheelt wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef GotC het volgende:
En til je nog met mc FR?Die laat ik al maanden in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor wat fijn dat je zo'n meedenkende leidinggevende hebt. Ik hoop dat de Arbo arts net zo meedenkend is.
Gotcvoor 20 ponder T.
Franny wat moet dat schattig zijn geweest, zo'n I die een leeftijdsgenootje een aai over zijn bol geeft.![]()
Maxi-Cosi laten wij nooit in de auto, maar wij hebben dan ook wel 2 Easybase gevallen, want dat gehannes met die gordel x2 trok ik niet.![]()
Ik heb net mijn fietsenplan fiets opgehaald. En ik vind 'm zo vet.En L. was er ook blij mee.
MeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt echt ENROM!
Mooie fiets hoor! En wat leuk om L. (weer) eens te zien.
Kursor, sterkte! Als ik je post zo lees, denk ik dat het een heel verstandige keuze is. Fijn zo'n leidinggevende!
Oke dus toch, dat formulier hebben we wel al ingevuld jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef Franny_G het volgende:
Fazz, ik heb het dus ook net gedaan. Id kaart zal niet heel anders zijn dan paspoort. Je hebt kopie van paspoort van je vriend nodig en zijn handtekening op het aanvraagformulier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |