abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142506136
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Home is where the O+ is...
pi_142506148
En weer open!

Ja, zonder zuur bekkie! Als Photobucket nou even meewerkt... :(.
  zondag 20 juli 2014 @ 10:08:34 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142506150
Geen zuur bekkie! _O_
pi_142506166
CitronEllie :D O+
pi_142506171
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:09 schreef Limone het volgende:
:D
  zondag 20 juli 2014 @ 10:13:14 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142506208
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:09 schreef Limone het volgende:
:D
pi_142506269
Whahahahaha ik moest 2 keer lezen voor ik hem door had! CitronEllie O+
pi_142506538
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken :D

http://vid1193.photobucke(...)4394_zps4857559e.mp4
  zondag 20 juli 2014 @ 10:40:01 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142506555
Ok duidelijk. Zal proberen m Nog meer aan te leggen maar kan hem niet dwingen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142507004
Man, man, als ik die reacties kreeg die Chanty kreeg, was ik even heel boos geworden.

Het gaat om slokjes water, hoeveel kwaads kan daar nou in zitten.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_142507141
Het zijn goed bedoelde reacties. Niemand heeft gezegd dat het kwaad kan, wel dat het met borstvoeding niet aan te raden is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 20 juli 2014 @ 11:35:14 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142507515
Cwen :D!
pi_142507537
Ik weet dat het goed bedoeld is :) .
Maar toch, ik kan me goed voorstellen dat ik, als ik Chanty was geweest en had gedaan wat nota bene een kraamverzorgster heeft verteld, en ik dan zulke reacties kreeg op het geven van kleine beetjes WATER, ik even goed pissig zou worden.
Het is allemaal al zo lastig, je bent zelf nog zo zoekend en dan doe je iets in volle overtuiging dat je er goed aan doet en dan zou ik me ook aangevallen voelen als er opeens allerlei mensen riepen dat het eigenlijk niet goed is wat je doet.
It will set you free
  zondag 20 juli 2014 @ 11:46:29 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142507754
Kraamverzorgsters geven ook 5436 verschillende adviezen is -helaas- mijn ervaring.

Adviezen die hier gegeven worden, zijn volgens mij altijd goed bedoelt :) Het is alleen net de echte wereld: Iedereen heeft een mening over hoe/wat je doet met je baby.
Alleen komen dingen soms harder/anders over via het internet :).
  zondag 20 juli 2014 @ 11:46:37 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142507758
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.

Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
KuikenGuppy
  zondag 20 juli 2014 @ 11:59:56 #16
73386 Fazz
onderweg
pi_142508046
Ik heb ook geprobeerd water te geven hoor, maar hij blieft het niet bleek. :')

Het zijn nu wel extreme dagen hè , waarbij je je toch zorgen maakt of je baby wel genoeg vocht binnen krijgt. Ik geloof niet dat er iemand hier is die bedenkt dat het oké is om je kind water te geven in plaats van bv of fv. :)
  zondag 20 juli 2014 @ 12:11:35 #17
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142508368
Ik denk dat de een vooral beter in subtiele posts is dan de ander, maar dat ze allemaal proberen te helpen. ^O^

--

Citroenen! Ik heb me daar lens aan gegeten tijdens de zwangerschap!

Hoe reageerde Ellie op d'r eerste citroen, Cwen? Toen wel een zuur bekkie?

--

Hier is M. uit logeren, want we staan weer radio te maken op de kermis! Maar ze komt zo even langs, dus dan mag ik knuffelen!
pi_142508381
Tja, het moeilijke is met die bv dat herhaaldelijk gebleken is dat het gewoon het beste is om in de beginperiode de productie zoveel mogelijk te stimuleren - en dat is echt kloterig zwaar soms :X.

Maar inderdaad, ik ga ervan uit dat alle adviezen hier met de beste bedoelingen worden gegeven.

Uhm Skip... Doe jij aan olifantendracht? :P
pi_142508697
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:
Goed bedoeld, vast. Maar er klinkt een "wij vertellen wel eventjes hoe het moet, want jij doet het fout"- ondertoon in door.

Ik weet ook ineens weer waarom ik in eerste instantie hier niet zo graag mee wilde posten.
Niet meer weggaan hoor! Dat toontje is hier toch niet zo heel vaak meer? Of doe ik het zelf ook altijd de hele dag door en heb ik het helemaal niet door? Dat kan natuurlijk ook! :')
  zondag 20 juli 2014 @ 12:36:56 #20
52229 Chanty
pi_142509088
Het toontje is inderdaad wat belerend :@ Maar ik weet dat het goed bedoeld is en ik heb zoveel gehad aan jullie eerdere steun en adviezen dat ik daar wel doorheen kan prikken O+ En het is ook wel fijn om erop geattendeerd te worden, hoewel het met alle vaak tegenstrijdige info en adviezen links en rechts soms lastig is om de waarheid te vinden. Vooral als je nog niet zo bekend bent met je baby en sowieso zoals ik zoekende bent naar een oplossing van een probleem (het huilen en de waarschijnlijke oorzaak de reflux). Er kunnen altijd tien oorzaken zijn en dat maakt het lastig om te bepalen wat je moet doen.

Goddank is het geen 35 graden meer!
pi_142509267
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:39 schreef Cwen het volgende:
Gelukt! Deze is van afgelopen week, maar ze zat er vanochtend weer eentje weg te werken :D

O+
pi_142510028
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef Burdie het volgende:

Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.

Maar goed als we dat niet meer mogen zeggen, dan kunnen we beter het alleen nog maar hebben over kruipende, rollende, beginnend staande baby, lieve foto's en verhalen want dan heeft dit topic ook geen zin. Sorry ik ben chagrijnig vandaag :') dus dit komt sowieso misschien verkeerd binnen maar och mensen. Het jij doet het fout principe is sowieso raar want wie ben ik om te beoordelen dat je het fout aan pakt, en wat is de definitie van fout? Niets is fout..

het staat er rommelig maar ik moest even reageren, maar er staat niet helemaal wat ik bedoel te zeggen :+
♥ J & S
pi_142510042
Noooh! EN kijk ellie nou O+
♥ J & S
pi_142510204
Oh en dot! Het kinderboekenmuseum was tof! We vonden het zelf super leuk maar zelfs J vond het leuk! De kleurtjes op de prenten, geluiden, sfeer! Het was heel gaaf O+. Het leek heel klein maar we zijn uiteindelijk wel uur of 2/3 bezig gehouden

Een aanrader voor iedereen!
♥ J & S
pi_142510978
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Vind ik weer wat overdreven. Wat andere dames al zeggen we proberen allemaal te helpen. Borstvoeding is gewoon lastig vooral met het oog op langer voeden dan 3 maanden.

Maar goed als we dat niet meer mogen zeggen, dan kunnen we beter het alleen nog maar hebben over kruipende, rollende, beginnend staande baby, lieve foto's en verhalen want dan heeft dit topic ook geen zin. Sorry ik ben chagrijnig vandaag :') dus dit komt sowieso misschien verkeerd binnen maar och mensen. Het jij doet het fout principe is sowieso raar want wie ben ik om te beoordelen dat je het fout aan pakt, en wat is de definitie van fout? Niets is fout..

het staat er rommelig maar ik moest even reageren, maar er staat niet helemaal wat ik bedoel te zeggen :+
Het werkt natuurlijk wel twee kanten op hè? Als 'jullie' (wie zijn dat eigenlijk?) goed bedoeld advies geven, mogen anderen zeggen dat ze de toon onprettig vinden. Om maar eens een Fok!cliché uit de kast te halen: het is een discussieforum. Niet zo lichtgeraakt, hoor! Zonde van je energie.
pi_142511384
Je hebt gelijk hoor Limone, op een forum wat GotC al zegt komen dingen anders binnen dan als je het face to face zegt. Dat is het gevaar van internet.

Ik bedoel het trouwens over het algemeen (niet nu specifiek over het watergebeuren), iedereen zal wel eens een post terug krijgen wat ze misschien niet hoopt te krijgen of verkeerd interpreteert dat ga je gewoon weg niet tegen net als in het 'echte' leven. Iedereen heeft een mening en ik probeer als ik ergens op reageer dit altijd zo vriendelijk mogelijk te doen (want ja, iedereen kan het anders interpreteren) maar eigenlijk is het van de gekke dat je moet nadenken over hoe je iets post. Ik ga er iig vanuit dat iedereen het beste met elkaar voor heeft, zolang je niet begint met "oh wat dom, dat doe je fout, je MOET het zo doen, dan lijken me alle adviezen met goede bedoelingen zijn.

normaal kan ik dit sort dingen aan me voorbij laten gaan, maar wat ik al zei ik ben chagrijnig vandaag waardoor ik hierdoor geprikkeld wordt en dan moet ik van mezelf even reageren
♥ J & S
pi_142511409
Oke, nu genoeg 'gediscussieerd', op naar leuke dingen :+!
♥ J & S
pi_142512586
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef klaprooss het volgende:
normaal kan ik dit sort dingen aan me voorbij laten gaan, maar wat ik al zei ik ben chagrijnig vandaag waardoor ik hierdoor geprikkeld wordt en dan moet ik van mezelf even reageren
Jij ook al :D.

Kusjes all around!
It will set you free
pi_142512603
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Jij ook al :D.

Kusjes all around!
:* kusjekroel!

Hoe gaat je meisje O+ ?
♥ J & S
pi_142513511
quote:

Huuh! Hahaha wat een mopje dat ze daar zo in hapt O+
pi_142515258
Wat een mooie meid ook, prachtig haar O+

De borstvoeding/water-discussie laat ik ook stilletjes aan me voorbij gaan, maar ik kom wel even showen met onze kleine meid die zomaar al (bijna) in maatje 44 past :D

Goed, ze heeft geen handjes meer. Of voetjes. En het zit een beetje ruim... Maar het past :D _NIKKI_, nogmaals bedankt voor je geweldige pakketje! :* En nu zie je de plakkers op haar borst ook meteen niet meer :)

We hebben haar daarna wel in een iets comfortabelere houding lekker ingestopt hoor ;)
  zondag 20 juli 2014 @ 15:59:44 #32
52229 Chanty
pi_142515387
Ach gossie wat een klein poppetje is het ook O+
pi_142515800
Wat een popje Dyre! Fijn dat ze zo goed groeit! Mijn schoonmoeder maakt de inktvisjes voor het MMC. Gezien je woonplaats zou dat er best eentje van haar kunnen zijn :)
Zwanger!
pi_142516006
Oh, wat leuk!

Dat inktvisje is haar allereerste knuffeltje O+
(nouja, we hebben er zat thuis die op haar liggen te wachten, maar dit is echt het eerste knuffeltje dat ze vanaf dag 1 bij haar in de couveuse heeft gehad)
pi_142516036
Ooh Dyre O+ wat een snoepje
pi_142518130
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:36 schreef RunForrestRun het volgende:
Het is allemaal al zo lastig, je bent zelf nog zo zoekend en dan doe je iets in volle overtuiging dat je er goed aan doet en dan zou ik me ook aangevallen voelen als er opeens allerlei mensen riepen dat het eigenlijk niet goed is wat je doet.
Staat wat mij betreft buiten kijf dat wij allemaal wel eens zoekende zijn. Volgens mij wordt daar nu juist ook eerlijk over gepost. Er is echt nergens gezegd dat Chanty iets 'fout' doet. Er wordt alleen iets verteld wat op bijv borstvoeding.com ook wordt uitgelegd. Dat is toch niet belerend? Alleen het delen van bepaalde kennis of ervaring.

De reden dat ik hier mee ben gaan posten is puur omdat ik het fijn vind om ervaringen te kunnen uitwisselen met andere verse mama's en daar mijn voordeel mee te doen. Dus pik eruit wat je kunt gebruiken en laat zitten waar je je niet in kunt vinden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142518254
Wat lief, Dyre. O+ .

En de foto's van de spartelende kindjes van Nikki waren ook weer tof. :) .
  zondag 20 juli 2014 @ 17:33:54 #38
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_142518908
quote:

Whahahahaha GOUD! Ze verblikt of verbloost niet!
  zondag 20 juli 2014 @ 17:37:29 #39
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_142519034
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef klaprooss het volgende:
Oh en dot! Het kinderboekenmuseum was tof! We vonden het zelf super leuk maar zelfs J vond het leuk! De kleurtjes op de prenten, geluiden, sfeer! Het was heel gaaf O+. Het leek heel klein maar we zijn uiteindelijk wel uur of 2/3 bezig gehouden

Een aanrader voor iedereen!
*Grom* Wij wilde vandaag wat leuks gaan doen en ik kon niet meer herinneren wat het ook alweer was wat 'iemand' ging doen. (Was ook vergeten dat jij het was die vroeg om iets leuks :P ) We zijn naar Faunapark Flakee geweest... Een afrader :(
  zondag 20 juli 2014 @ 17:44:50 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142519306
Ohh hoiii L.isa O+ Wat ben je mooi! En gewoon al kleertjes aan, stoere dame!
pi_142519572
L.isa O+
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 juli 2014 @ 17:57:28 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142519846
Awww ontlurkt even om te squeeen voor kleine L. O+ wat een popje!
Kwak
pi_142520074
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:37 schreef klaprooss het volgende:

[..]

:* kusjekroel!

Hoe gaat je meisje O+ ?
Goed! Ze is zo makkelijk, huilt weinig en lacht veel, alleen de laatste dagen met die warmte had ze het moeilijk, vooral 's avonds. Madame blieft geen water dus dan maar extra water in de flesjes :+ .
Ben benieuwd hoeveel ze weegt, woensdag mogen we weer naar het CB.

En wij gaan al heel erg merken dat ze wil mee-eten. Smakken als wij aan het eten zijn, lepels en vorken volgen naar je mond, zelf ook lepels willen vasthouden, kijken als wij wat drinken. Misschien dat we toch langzaam met hapjes beginnen. Ik wacht tot Kleintjes terug naar de bieb wordt gebracht, kan ik me goed inlezen.

Hoe gaat het met J-met-de-mooie-ogen?

Dyre, wat een poppetje O+ . Zo met kleertjes aan lijkt ze helemaal niet meer zo klein vind ik.

quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef Franny_G het volgende:
Staat wat mij betreft buiten kijf dat wij allemaal wel eens zoekende zijn. Volgens mij wordt daar nu juist ook eerlijk over gepost. Er is echt nergens gezegd dat Chanty iets 'fout' doet. Er wordt alleen iets verteld wat op bijv borstvoeding.com ook wordt uitgelegd. Dat is toch niet belerend? Alleen het delen van bepaalde kennis of ervaring.
Nee, dat an sich niet. Maar de toon kan hier nog wel eens belerend zijn.

quote:
De reden dat ik hier mee ben gaan posten is puur omdat ik het fijn vind om ervaringen te kunnen uitwisselen met andere verse mama's en daar mijn voordeel mee te doen. Dus pik eruit wat je kunt gebruiken en laat zitten waar je je niet in kunt vinden.
Dat sowieso! Ik heb ook echt wel heel veel aan alle discussie hier.
It will set you free
pi_142522627
Oke! hallloooo! Wat een warmte he!

Hillz! Wat stom, wat was er zo niet leuk aan :o?
En ik zag trouwens de Senn zijn verjaardagsuitnodiging wat een leukie is het toch!

Oh wat fijn RFR, dat alles zo goed gaat! Leuk he dat ze steeds meer interesse krijgen in wat er om hun heen gebeurd! Kan daar zo van genieten :)

L.isa! Wat ben je een mooie dame! En ohh met je leuke knuffel en mooie kleertjes! O+

Nikki met haar spetter duo :D!

Hier ging het heel goed, zo goed dat ik J al een week minder medicatie gaf. Helaas is het nu al weer 2 dagen 'mis'. Veel huilen en veel slikken. We zijn vandaag dus weer begonnen met de medicijnen. Tot nu toe gaat dat dus wel weer beter, het is gewoon de tijd nog niet!

Verder even spam van Jibs in de spoiler (museum en een beetje Belle O+)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  zondag 20 juli 2014 @ 19:47:45 #45
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_142524308
Klap!!! :D Die laatste in het Museum! Die is vetkoel! Wat heeft hij toch mooie kijkerts O+

Het was een beetje een kruising tussen een kinderboerderij en volière. Voor sommige beestjes toch wel een beetje kleine hokjes.

Toch nog een half uur rijden en ik had uiteindelijk beter naar de kinderboerderij kunnen gaan verderop in de wijk :')
pi_142525460
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef klaprooss het volgende:
Oke! hallloooo! Wat een warmte he!

Hillz! Wat stom, wat was er zo niet leuk aan :o?
En ik zag trouwens de Senn zijn verjaardagsuitnodiging wat een leukie is het toch!

Oh wat fijn RFR, dat alles zo goed gaat! Leuk he dat ze steeds meer interesse krijgen in wat er om hun heen gebeurd! Kan daar zo van genieten :)

L.isa! Wat ben je een mooie dame! En ohh met je leuke knuffel en mooie kleertjes! O+

Nikki met haar spetter duo :D!

Hier ging het heel goed, zo goed dat ik J al een week minder medicatie gaf. Helaas is het nu al weer 2 dagen 'mis'. Veel huilen en veel slikken. We zijn vandaag dus weer begonnen met de medicijnen. Tot nu toe gaat dat dus wel weer beter, het is gewoon de tijd nog niet!

Verder even spam van Jibs in de spoiler (museum en een beetje Belle O+)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat het leuk was! Ik kom er bijna dagelijks langs, maar ik ben er nog nooit binnen geweest :@ En wat hij al goed op z'n buik! Sterk ventje!

En hier hetzelfde met de medicijnen. We hadden nog 1 zakje Nexium en de huisarts is op vakantie, dus we moesten naar de vervanger om nieuwe te halen en het ging erg goed dus we hebben even wat minder gegeven, maar het is gelijk weer mis. Veel zure spuugjes, ontroostbaar huilen. Morgen dus even toch maar naar de vervanger.

Chanty, vergeet zelf ook niet extra te drinken he :) En dan liever geen accuzuur :P
pi_142525886
Oudleerling van me die paar jaar geleden eindexamen heeft gedaan, zat in het vliegtuig. Hoor het nu pas.
pi_142526413
quote:
9s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:22 schreef Franny_G het volgende:
Oudleerling van me die paar jaar geleden eindexamen heeft gedaan, zat in het vliegtuig. Hoor het nu pas.
;( sterkte :*
pi_142526435
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:56 schreef Dyre het volgende:
Wat een mooie meid ook, prachtig haar O+

De borstvoeding/water-discussie laat ik ook stilletjes aan me voorbij gaan, maar ik kom wel even showen met onze kleine meid die zomaar al (bijna) in maatje 44 past :D

Goed, ze heeft geen handjes meer. Of voetjes. En het zit een beetje ruim... Maar het past :D _NIKKI_, nogmaals bedankt voor je geweldige pakketje! :* En nu zie je de plakkers op haar borst ook meteen niet meer :)
[ afbeelding ]

We hebben haar daarna wel in een iets comfortabelere houding lekker ingestopt hoor ;)
Ahh Dyre wat lief! Ik vond de kleertjes al zo klein en dan zijn ze zelfs nog groot voor haar. Wat een mooi minimeisje. O+

Franny wat verdrietig. :*
pi_142526665
Het komt zo dichtbij, omdat ik ook die ouders heb ontmoet destijds en als je daar dan nu aan denkt...
En gewoon een ontzettend lief meisje dat graag arts wilde worden. Het is gewoon iets waar geen woorden voor zijn. Verder niet zo relevant voor hier. :* .
  zondag 20 juli 2014 @ 20:38:48 #51
52229 Chanty
pi_142526787
Die tweede foto van Jibbe :D _O- En die ogen O+

Zelf drinken zit wel goed Dot, haal zeker wel 3 liter op een dag.

Franny :* Dat komt zo toch altijd heel dicht bij, het is ook zo onvoorstelbaar allemaal...
pi_142528697
Ik vind J zo leuk klap!
Dat guitige snoetje van 'm O+

Franny :*
Dat komt gewoon even hard aan
  zondag 20 juli 2014 @ 21:31:38 #53
73386 Fazz
onderweg
pi_142529372
Wat schattig Cwen :D

Dyre, wat een popje O+ Fijn dat ze zo goed groeit :)

Leuke foto's Klap!

Franny, heel verdrietig :* Als dit soort 'rampen' echt een gezicht voor je krijgen komt het toch altijd nog even harder binnen :'(

Vandaag heeft F z'n eerste festival ervaring gehad 8-) We zijn er misschien een uurtje geweest maar ik vond het al heel wat. Ik had hem in de draagzak en had voor daar een kleedje meegenomen. Naast me zat een stel met een baby van 2 weken :o Het was niet eens hun eerste festival zei de moeder :o Toen de band weer begon zijn we gegaan, ik vond het geluid aan de harde kant en had geen gehoorbeschermers oid voor F. Misschien wel goed om me in te verdiepen, voor een volgende keer :)
  zondag 20 juli 2014 @ 21:35:24 #54
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_142529529
Jeetje Franny :* Wat Fazz ook zegt. Voor jou heeft deze ramp een gezicht gekregen :'(

En de Feest F van Fazz O+
Online kan je goede beschermers kopen voor kindjes. In winkels is het meestal pas rond oud & nieuw.
pi_142530021
Dyre, wat lief! O+

Jibbe O+. Wat een leuke vent is hij toch!

Franny, zo komt het idd ineens dichtbij. Naar zeg :X
pi_142530879
Ach jeetje Franny. ;(
pi_142532109
Jibbe<3 wat een prachtige ogen
pi_142532220
Wat een lieve reacties O+ !!

Franny wat naar :*
♥ J & S
pi_142543583
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:56 schreef Dyre het volgende:

O+ Mooi kindje is het toch. En wat lief van Nikki, die kleertjes!

J! Volgens mij heeft hij veel humor, klap. :D
pi_142544081
OMG
SPOILER
pi_142544226
SPOILER
  maandag 21 juli 2014 @ 09:48:55 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142544646
Cwen :o :(!

Franny, wat ontzettend verdrietig ;(
  maandag 21 juli 2014 @ 10:27:49 #63
73386 Fazz
onderweg
pi_142545457
Cwen :( waardeloos zeg -O-

De Ouders van nu babybox, is dat een leuke? Kreeg net een mailtje dat ik die zou kunnen aanvragen.
Om nu zomaar weer m'n gegevens door te geven zie ik niet zo zitten, tenzij het de moeite waard is natuurlijk :+
pi_142545477
Oh, Cwen, dat zou balen zijn! Hopelijk valt het mee...

Ons hondje moet toch vanmiddag naar de dierenarts. Ik heb hem gelukkig dus nog het hele weekend kunnen zien, maar hij eet niet meer en als hij rent krijgt hij een aanval en valt hij al stuipend om. Het is dus echt wel beter voor hem ;(

En ik wil nu iets vrolijkers typen, maar ik kan even niks bedenken :{ Ja, Stip heeft in het grote zwembad gezwommen in zo'n heerlijk onverantwoorde gele band. Even wennen aan de temperatuur, maar toen vond hij het heeerlijk! Wel maar heel kort, want anders vond ik hem te snel afkoelen.
pi_142545708
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Cwen :( waardeloos zeg -O-

De Ouders van nu babybox, is dat een leuke? Kreeg net een mailtje dat ik die zou kunnen aanvragen.
Om nu zomaar weer m'n gegevens door te geven zie ik niet zo zitten, tenzij het de moeite waard is natuurlijk :+
Als je die zwangerbox al van hen had, dan hebben ze je gegevens toch wel. :+

Ach Dot. Wat verdrietig van het hondje. ;( Ik word helemaal sip van dat als hij rent hij een aanval krijgt. Dat is hondonwaardig, maar wel verdrietig voor jullie. Sterkte.

Is zo'n gele band onverantwoord, ja? :@ Ik dacht er één te kopen voor de vakantie. Uit jeugdsentiment...
pi_142545830
Dot wat vervelend voor jullie hondje. Maar waarschijnlijk wel beter zo dan dat ie echt zou lijden.
En lekker gezwommen met stip. Heerlijk he! En zon gele band is echt niet onverantwoord hoor. Maar als je iets wil waarin stip wat meer contact heeft met het water als in zon babyfloat kan ik een swimtrainer aanraden. Die heb ik bij de oudste veel gebruikt. Bij Eline dan weer niet, die vind het fijner gewoon vast gehouden te worden in het water.
pi_142546151
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Limone het volgende:

[..]

Ach Dot. Wat verdrietig van het hondje. ;( Ik word helemaal sip van dat als hij rent hij een aanval krijgt. Dat is hondonwaardig, maar wel verdrietig voor jullie. Sterkte.

Is zo'n gele band onverantwoord, ja? :@ Ik dacht er één te kopen voor de vakantie. Uit jeugdsentiment...
Zijn niet onverantwoord hoor limone maar de baby heeft vaak maar weinig contact met het water. Alleen benen en billen en kan vaak met z'n handen niet bij het water om lekker te spetteren. Het enige wat ie kan is een beetje hangen.
Als je bijvoorbeeld een swimtrainer neemt dan ligt de baby wat meer in het water, kan zelf al echt wat 'zwemmen' en wat ik erg fijn vind is dat ze met de handen in het water kunnen en dus lekker kunnen spetteren of achter een balletje/eendje aan oid. Meer contact met het water dus. Maar als je een babyfloat afwisselt met zelf vasthouden is er ook echt niks aan de hand hoor en zullen baby's zich echt wel vermaken.

Oh en als je een babyfloat koopt, koop niet een hele grote/brede dan moet je zelf nog bijna moeite doen om fysiek contact met je kind te hebben omdat de afstand zo groot is. En die kleine hebben echt genoeg drijfvermogen hoor.

(Wat ik wel zielig vind is als ouders hun kind een uur achter elkaar in zon band laten zitten..)
pi_142546571
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, volgens mij alleen dat als ze wat groter zijn zichzelf om kunnen gooien. Maar ik snap sowieso mensen niet die hun kind daarin alleen laten dobberen. En een heel uur in zo'n apparaat lijkt me idd niet heel prettig zitten.

Ik ga eens kijken naar zo'n swimding! Hij vindt water wel erg leuk idd!
pi_142546940
Ja inderdaad en juist als ze wat groter zijn is zon babyfloat helemaal niet meer leuk voor een kind want dan willen ze helemaal vooruit. Vanaf dat ze kunnen lopen adviseer ik dan ook vleugeltjes of een puddlejumper of iets in die trant. Iets wat ze ook aan kunnen houden als ze op de kant zijn (zodat als ze weglopen als je twee seconden niet kijkt ze in ieder geval blijven drijven mochten ze het water in gaan)
pi_142548256
cwen wat een rot nieuws.
Dot ook al geen leuk nieuws niet leuk als huisdieren ziek zijn en je ze moet laten inslapen.
Franny vreselijk als het echt een gezicht voor je krijgt. Je zwaait leerlingen uit en bij sommige heb je het idee die gaan helemaal goed terecht komen.

Die ellie die een citroen eet O+
J. ibbe O+
Bijna rollend jongetje van Nikki O+

Ik hoop vandaag ook eindelijk wat van de Da te horen de uitslagen waren nog steeds niet binnen en net kotste een andere kat over mijn voeten blegh. En ik "ken" ook 2 mensen die in het vliegtuig zaten. Omdat ik telkens maar vervang zie ik heel veel mensen die echt kennen is een groot woord maar toch krijgt het voor mij zo ook een gezicht.
pi_142549167
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:52 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Zijn niet onverantwoord hoor limone maar de baby heeft vaak maar weinig contact met het water. Alleen benen en billen en kan vaak met z'n handen niet bij het water om lekker te spetteren. Het enige wat ie kan is een beetje hangen.
Als je bijvoorbeeld een swimtrainer neemt dan ligt de baby wat meer in het water, kan zelf al echt wat 'zwemmen' en wat ik erg fijn vind is dat ze met de handen in het water kunnen en dus lekker kunnen spetteren of achter een balletje/eendje aan oid. Meer contact met het water dus. Maar als je een babyfloat afwisselt met zelf vasthouden is er ook echt niks aan de hand hoor en zullen baby's zich echt wel vermaken.

Oh en als je een babyfloat koopt, koop niet een hele grote/brede dan moet je zelf nog bijna moeite doen om fysiek contact met je kind te hebben omdat de afstand zo groot is. En die kleine hebben echt genoeg drijfvermogen hoor.

(Wat ik wel zielig vind is als ouders hun kind een uur achter elkaar in zon band laten zitten..)
Oh zo'n swimtrainer ziet er heel goed uit! Ik denk dat M. die zeker leuk vindt.
pi_142550850
Hier is het licht net uitgegaan wat een regen ineens zeg.
En onze kat blijft hopelijk nog heel lang leven. Hij had een ontsteking in zijn kaak en geen tumoren *O*
  maandag 21 juli 2014 @ 13:35:03 #73
52229 Chanty
pi_142550973
Cwen klote is dat die onzekerheid steeds ;( Hopelijk valt hij buiten de boot deze keer :*

En Dot fijn dat je nog even van hem hebt kunnen genieten, sterkte :*

Beetje vrolijk nieuws: Lucas is vandaag een maand oud! :o Aan de ene kant denk ik: huh?! Ik ben toch pas net bevallen en aan de andere kant lijkt het heeeeel lang geleden en is Lucas echt al eeuwig hier :D

Nou ja, fotospam dan maar :P

En omdat Lucas toch 1/4 Duits bloed heeft, hier met zijn Deutsche Grundlichkeit kapsel :+

pi_142551015
Wat kijkt hij helder chanty O+
pi_142551064
Toen wij een paar jaar geleden in Duitsland zwommen met oudste kwamen ze ons vragen waar wij zo'n band gekocht hadden. Die vonden de swimtrainer helemaal niets.

:W Tijden niet meegepost wegens tijdgebrek en meh, maar toch even nog zwaaien voor de laatste paar weken.

V. loopt!!! Ze gaat staan, loopt, valt om, kruipt verder, of gaat weer staan en loopt verder, maar ze heeft het door. Net zoals nee schudden, in haar handen klappen, zwaaien.. Het is zo'n heerlijk poppetje. En nog best klein geloof ik, we zitten nog steeds in maatje 68. Al is het pakje maat 74 wat ik voor haar gemaakt hebt wel precies goed..
pi_142551926
O+ Lucas.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:06:56 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142552169
10kg grens voorbij *O*

En hoi L.ucas O+

[ Bericht 34% gewijzigd door GotC op 21-07-2014 14:28:07 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 14:22:15 #78
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_142552745
Wat een mooi ventje Chanty O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_142555747
Prachtige L.ucas! Hij kijkt echt heel pienter!

De kleur ogen van J.ibbe is bijzonder, klap. Ze knallen van het scherm!

Tienkilogrens voor T. Stoer! :7 .

Goed idee, die swimtrainer! Wil ik ook, wil ik ook! O+ .

Bedankt voor het meeleven allemaal. Heb zojuist met een paar collega's gesproken aan de telefoon en naar wat foto's gekeken van mijn oud-leerlinge. Het hakt er echt in. Zo'n levenslustige, lieve meid met zo'n mooie toekomst voor zich. Het is niet te bevatten. Gelukkig lees je dat de inzittenden van het vliegtuig waarschijnlijk heel snel bewusteloos zijn geraakt en dat ze dus weinig geleden hebben. Dat hoop ik maar, is nog iets van troost voor de nabestaanden.

Verder ging ik naar het stadhuis om de identiteitskaart te regelen. Daar heeft I. even gespeeld met een jongetje van haar leeftijd. Dat ging lekker: ze pakte meteen zijn speeltje af, jongetje ging huilen, geeft ze 'em letterlijk een aai over z'n bol. :D .

De moeder vond het prachtig. Volgens haar horen meisjes jongetjes te overrulen. Girl power! *O* . :P .
  maandag 21 juli 2014 @ 15:37:15 #80
52229 Chanty
pi_142555856
Lucas en ik zijn net voor het eerst met de tram naar het stadshart geweest om een voedingsbeha te scoren bij de prenatal en een cadeautje voor papa want die is jarig vandaag. En het ging goed *O* hij sliep de hele tijd in de wagen O+ meestal is hij namelijk wakker in de kinderwagen want hij moet alles zien :+

Ik ben best trots op mezelf vind het toch wel spannend zo'n eerst uitje :')

En 10 kilo gotc :o *O*
  maandag 21 juli 2014 @ 15:39:03 #81
52229 Chanty
pi_142555931
Aai over de bol :D O+
pi_142556006
Lekker op pad, Chanty. Fijn hoor!
pi_142556072
Girl power van I
Chanty klinkt als een geslaagd uitje.
Gotc alweer een 20ponder wauw is hij ook lang? Ik sjouw mij al een breuk met sac heb ik het idee. Die kan ik met mc amper nog tillen.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:45:04 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142556189
Heerlijk Chanty! En gefeliciteerd met je man, zijn eerste verjaardag als papa O+

FR, hij is 73.5 cm dus valt nog mee :+

I. O+ Aai over de bol tijd!
pi_142556280
Dat valt idd mee gotc
  maandag 21 juli 2014 @ 15:55:39 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142556685
En til je nog met mc FR? :o Die laat ik al maanden in de auto.
pi_142556745
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef GotC het volgende:
Eigenlijk nooit maar soms als ze naar mijn ouders gaat moet de mc mee en dan til ik haar met mc naar hun deur. Wij hebben een base in de auto dus de mc kan gewoon blijven staan gelukkig.
pi_142556752
L.ucas! O+ met je mooie haren!

EN mooie stats voor T O+!

Aai over de bol :D
♥ J & S
  maandag 21 juli 2014 @ 16:05:42 #89
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_142557167
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef GotC het volgende:
Wij nog wel maar komt niet zo vaak voor dat we met de auto gaan dat scheelt wel.

Mooie stats al 10! kg

L. O+

Dat aaitje O+
pi_142558991
hihi Lucas met z'n Duitse kapsel! :D O+ Die eerste foto is om in te lijsten.

De mc is hier maar een paar keer uit de auto geweest. Iedere keer als ik haar tussen de autogordels heen wurm, voelt het net alsof ik zo'n bibberspiraal aan het doen ben. :7
pi_142559881
Wat een mooierds kwamen er langs zeg!
En goed van je uitje Chanty, wordt je toch weer een beetje meer mens van :). Hoop dat het je goed doet.

Sterkte voor meerderen hier die (in)direct bekenden op de rampvlucht hadden. :*

M'n leidinggevende is net langsgeweest om te praten over weer aan het werk gaan. Zou 1/8 al weer moeten. Zonder echt overleg opperde ze al ziekmelden en dan per september langzaam opbouwen. :'( haalt de druk om te moeten er wel een stuk af, wel opluchting. Kijken hoe het dan via bedrijfsarts en UWV gaat. Hoop zo dat ik nu op een gezonde manier weer terug kom.
pi_142563944
Kursor fijn dat zelf meedenkt.
pi_142568191
Kursor wat fijn dat je zo'n meedenkende leidinggevende hebt. Ik hoop dat de Arbo arts net zo meedenkend is.

Gotc *O* voor 20 ponder T.

Franny wat moet dat schattig zijn geweest, zo'n I die een leeftijdsgenootje een aai over zijn bol geeft. O+

Maxi-Cosi laten wij nooit in de auto, maar wij hebben dan ook wel 2 Easybase gevallen, want dat gehannes met die gordel x2 trok ik niet. :+

Ik heb net mijn fietsenplan fiets opgehaald. En ik vind 'm zo vet. *O* En L. was er ook blij mee. :)
SPOILER
pi_142568462
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kursor wat fijn dat je zo'n meedenkende leidinggevende hebt. Ik hoop dat de Arbo arts net zo meedenkend is.

Gotc *O* voor 20 ponder T.

Franny wat moet dat schattig zijn geweest, zo'n I die een leeftijdsgenootje een aai over zijn bol geeft. O+

Maxi-Cosi laten wij nooit in de auto, maar wij hebben dan ook wel 2 Easybase gevallen, want dat gehannes met die gordel x2 trok ik niet. :+

Ik heb net mijn fietsenplan fiets opgehaald. En ik vind 'm zo vet. *O* En L. was er ook blij mee. :)
SPOILER
Mehehe :D Dat klinkt echt ENROM!

Mooie fiets hoor! En wat leuk om L. (weer) eens te zien.

Kursor, sterkte! Als ik je post zo lees, denk ik dat het een heel verstandige keuze is. Fijn zo'n leidinggevende!
  maandag 21 juli 2014 @ 20:23:38 #95
73386 Fazz
onderweg
pi_142569258
Chanty, wat een knapperd met dat mooie haar O+

Gotc, 10 kg :o

Schattig Franny :D

Kursor, fijn dat er zo met je meegedacht wordt. :)

Mooie fiets Nikki!

Zo, vandaag wel gelukt om een pasfoto van F te maken voor z'n paspoort :) Vrijdag was ik ook al naar een winkel geweest maar daar moest F in een bumbo zitten voor de foto :{ Dat vond hij dus helemaal niets, het zag er ook zo zielig uit zo met dat zware hoofdje... Vandaag dus eerst even gebeld hoe ze hier de babyfoto's maakten, nu zat ik op de stoel naast hem en hield hem vast. Binnen 2 minuten was het gepiept *) nu nog het paspoort aanvragen, vriend is in buitenland voor werk en heb volgens mij ook zijn paspoort nodig
  maandag 21 juli 2014 @ 21:09:31 #96
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142571670
Oh, wat een mooie baby's hier toch! O+

En gave fiets, Nikki!

Ik krijg het verder niet goed meer bijgelezen, laat staan gepost. Nora heeft besloten om haar laatste dagen als baby te spelen voor plakbaby :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_142571697
Goede fiets, Nikki!! En L staat er zo schattig bij.

Fazz, ik heb het dus ook net gedaan. Id kaart zal niet heel anders zijn dan paspoort. Je hebt kopie van paspoort van je vriend nodig en zijn handtekening op het aanvraagformulier.
pi_142571973
L ziet er overigens niet uit op die foto. Mijn schoonvader had haar outfit samengesteld. :') O+

Fijn dat de foto gelukt is Fazz. Wat een onzin dat zo'n minibaby in de Bumbo moest. -O-

Sylver succes met je plakbaby.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:18:17 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142572093
Fazz, je vriend moet zelfs bij de aanvraag aanwezig zijn.
KuikenGuppy
  maandag 21 juli 2014 @ 21:19:01 #100
73386 Fazz
onderweg
pi_142572144
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef Franny_G het volgende:

Fazz, ik heb het dus ook net gedaan. Id kaart zal niet heel anders zijn dan paspoort. Je hebt kopie van paspoort van je vriend nodig en zijn handtekening op het aanvraagformulier.
Oke dus toch, dat formulier hebben we wel al ingevuld ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')