Ja daar ben ik ook bang voor, ik wacht wel even.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Maak je eindelijk eens kennis met je buren.
Ik zeg toch dat ik wacht stomme helmjostiquote:Op zondag 20 juli 2014 07:27 schreef n8n het volgende:
Om 7 uur doe normaal man. In het weekend voor 10u lawaai maken (boren)
voel je dan niet aangesproken klaphark. Goed bezig buurman je bent een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik wacht stomme helmjosti
ik dank u voor de erkenning, niets nieuws natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 07:30 schreef n8n het volgende:
[..]
voel je dan niet aangesproken klaphark. Goed bezig buurman je bent een voorbeeld voor de mensheid.
Kun je de klopboor stand uitzetten buur, mijn kater wordt daardoor versterkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:56 schreef b4kl4p het volgende:
Over een uurtje is het zover! Strak van de koffie JWZ!
Baasquote:Op zondag 20 juli 2014 10:09 schreef remi1986 het volgende:
Ik had aangebeld en als de buren open deden zeggen "Ah mooi dat jullie wakker zijn, ik wilde ff paar gaatjes boren"
idd, in de tijd dat ik nog bij mijn ouders woonde (vroeger), werd ik 's ochtends altijd wakker gemaakt door de jankende kinderen van de buren en blaffende honden.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:49 schreef b4kl4p het volgende:
Ik snap het fucking probleem niet, alsof het logisch is dat je op zondag 12 uur je bed uit komt en je een gruwelkater hebt?
Die mensen moeten maar eens rekening houden met mensen die willen klussen op zondag
Staphorster gespot.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef Socios het volgende:
Sowieso op een zondag dergelijke activiteiten verrichten_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |