Geeeeen idee!?!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Bortecinem het volgende:
Cripp waarom in jouw Limburg wel en de mijne niet.((
TM, ik neem om de 5/6 uur ibropufen 600 mg in, het verlicht de pijn wel maar helemaal helpen doet het zeker niet.
Pizza Andersquote:Op zondag 20 juli 2014 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
Crippp nu ook bij ons.
En wat is fritattaaa
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Je bedoelt menemen anders. Fritatta is gewoon ei man.
-volgens google-
Menemen toch ook?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is heel iets anders dan menemen. Je moet het direct opeten.
Ja dat is menemen dus oook.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Crip het volgende:
Fritata is gewoon groenten of whatever je erin wilt doen gemixt met ei en dan gebakken.
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijsquote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
Omg die ijsjes van de jumbo zijn zo lekker. Die waterijsjes met framboos-creamy citroen smaak.
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kreeg net chocolade cadeau van mijn oom en tante.![]()
Stimo wil jij ze hebbennnnn
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorstquote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waterijs zou gisteren lekker zijn geweest en vandaag ekte ekte ijs
Ja klopt, maar ligt er ook aan welke je eetquote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Op verfrissend gebied is waterijs zo wie zo het beste. Van normaal ijs krijg ik altijd dorst.
Echt he.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, net als een kind die net de amandelen heeft laten knippen en daarna wordt verwend.
Wat is de naaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Crip het volgende:
Omg die ijsjes van de jumbo zijn zo lekker. Die waterijsjes met framboos-creamy citroen smaak.
True, vooral ijs met een hoortje. Instant dorst.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ligt er ook aan welke je eet
Volgensmij heet hij gewoon Waterijsjes Framboos- Creamy citroen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is de naaam.
Ik wil dat dropijs van de Aldi proberen maar voordat ik thuis ben is alles alweer gesmolten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is de naaam.
Ik wil dat dropijs van de Aldi proberen maar voordat ik thuis ben is alles alweer gesmolten.
Ja, al te graagquote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ga terug naar jullie eigen land, drop haters.
Nee, de regels zijn gestipuleerd en dat is niet het enige doel van het vasten.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ga dan gewoon drinken man. Doel van de ramadan is geslaagd: je weet hoe het voelt om dorst te hebben net als de arme mensen.
Useless om pas savonds te drinken en jezelf vol te schransen.
Vasten kan ook door gewoon minder te eten dan normaal.
gr. een moslim.
Hihihihihihiquote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Het idee van dropijs maakt me misselijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ga terug naar jullie eigen land, drop haters.
Ja die er niet mee zijn opgegroeid ja. Mijn moeder haat het ook, mijn vader soms maar ik en mijn zusje zijn er verliefd op. <3quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Drop
Geef dat aan niet-Nederlanders en ze kotsen het uit.
Venco droptoppers is lekkerrrrquote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Peunage het volgende:
Drop
Geef dat aan niet-Nederlanders en ze kotsen het uit.
Salmiak.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Che_ het volgende:
Muntdrop is nog wel oke
Niet die bruine though
Dat cola hoofd omg <3quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is echt smerig.
[ afbeelding ]
Die smiley en dat andere platte gekleurdeat ik vroeger vaak
Mot ge wel zonder knoflook doenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger. Ga cacık eten denk ik. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |