quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, helemaal vergeten dat dat tegenwoordig de definitie van 'insjallah' is geworden, inderdaad.
Ik had een gevoel, ik ga die test ook niet zomaar doen. Maja, zo extreem heb ik het denk ik ook niet dus I dunno.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Crip. Geloof je zelf dat je dat ook hebt?
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, helemaal vergeten dat dat tegenwoordig de definitie van 'insjallah' is geworden, inderdaad.
Je zult er ooit aan moeten gelovenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had een gevoel, ik ga die test ook niet zomaar doen. Maja, zo extreem heb ik het denk ik ook niet dus I dunno.
Maydonoz.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En jij bent wel opdringerig, zeg. Misschien houdt hij er niet van om lege woorden uit spreken als ''ja, gezellig'' en een valse verwachting te scheppen, wetende dat hij het toch niet gaat waarmaken.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel veel actie op de Arabische tv. Misschien maar schotel daarop instellen.
Ik ging stuk bij de tweede... ''Shakir - Shakir - Shakiiir...''![]()
Arcadia?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
Ik heb net een paar testen gedaan en bij alle testen is uitgekomen dat ik bindingsangst heb. Taz gtfo.
Mijn oma maakt dat altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Haşhaşlı çörek/ekmek...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet de bedoeling van 'inshallah'. Ik gebruik het iig niet op die manier.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dan zeggen we "insjallah" (stuk diplomatieker)....en dan begrijpt de ander ook wel wat daar echt mee bedoeld wordt en is de kous ermee af en zegt hij instemmend "insjallah" (wetend dat het toch niet gaat gebeuren waarschijnlijk).
spuit 11 broederquote:Op zondag 20 juli 2014 23:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de bedoeling van 'inshallah'. Ik gebruik het iig niet op die manier.
Slapen, eten, niets.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Santello het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |