Inderdaad, daar betreft het een feest dat wel goed georganiseerd is. En dat moet ook wel aangezien daarvoor mensen uit het hele land komen.quote:
Anders kon ik jou in je reet komen neuken als een echte flikkerhomo, bedoel je?quote:
Inderdaad, ik zal het maar toegeven: wij klonen elkaar zodat er altijd kloons genoeg overblijven om jou te achtervolgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alsof familie van jou ooit een partner zal vinden
Derhalve verzonnen topic.
Nee hoor, mijn aars blijft dicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders kon ik jou in je reet komen neuken als een echte flikkerhomo, bedoel je?
Dat is echt uitzonderlijk belachelijk kort van te voren.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
die uitnodiging twee weken voor de daadwerkelijke datum op de mat valt
Pics van je nicht dan? Ik neem aan dat in jouw familie neven en nichten gewoon trouwen?quote:Nee geen pics van neef.
Alsof je geen 50¤/pp als trouwkado moet lappen op zo'n kutfeest.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daar ben ik voor uitgenodigd. Op zich leuk natuurlijk, want gratis eten en drinken, ...
Gewoon envelopje met briefje erin: "Je dacht dat je geld kreeg hè kankerschooier"quote:Op zondag 20 juli 2014 07:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Alsof je geen 50¤/pp als trouwkado moet lappen op zo'n kutfeest.
Familietrouwfeesten![]()
Dus verkeerde klacht
Inderdaad. Waarschijnlijk was de neef van TS hem vergeten of heeft hem alsnog na schuldgevoel/aandringen van iemand anders toch nog uitgenodigd.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is echt uitzonderlijk belachelijk kort van te voren.
[..]
Mijn neef ook. Zijn we familie?!!quote:Op zondag 20 juli 2014 05:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn neef gaat ook trouwen. Duurt nog ruim een maand.
Dat is wel gebruikelijk bij kampvolk , dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 07:03 schreef Hallmark het volgende:
Pics van je nicht dan? Ik neem aan dat in jouw familie neven en nichten gewoon trouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |