Inderdaad, daar betreft het een feest dat wel goed georganiseerd is. En dat moet ook wel aangezien daarvoor mensen uit het hele land komen.quote:
Anders kon ik jou in je reet komen neuken als een echte flikkerhomo, bedoel je?quote:
Inderdaad, ik zal het maar toegeven: wij klonen elkaar zodat er altijd kloons genoeg overblijven om jou te achtervolgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alsof familie van jou ooit een partner zal vinden
Derhalve verzonnen topic.
Nee hoor, mijn aars blijft dicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders kon ik jou in je reet komen neuken als een echte flikkerhomo, bedoel je?
Dat is echt uitzonderlijk belachelijk kort van te voren.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
die uitnodiging twee weken voor de daadwerkelijke datum op de mat valt
Pics van je nicht dan? Ik neem aan dat in jouw familie neven en nichten gewoon trouwen?quote:Nee geen pics van neef.
Alsof je geen 50¤/pp als trouwkado moet lappen op zo'n kutfeest.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daar ben ik voor uitgenodigd. Op zich leuk natuurlijk, want gratis eten en drinken, ...
Gewoon envelopje met briefje erin: "Je dacht dat je geld kreeg hè kankerschooier"quote:Op zondag 20 juli 2014 07:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Alsof je geen 50¤/pp als trouwkado moet lappen op zo'n kutfeest.
Familietrouwfeesten![]()
Dus verkeerde klacht
Inderdaad. Waarschijnlijk was de neef van TS hem vergeten of heeft hem alsnog na schuldgevoel/aandringen van iemand anders toch nog uitgenodigd.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is echt uitzonderlijk belachelijk kort van te voren.
[..]
Mijn neef ook. Zijn we familie?!!quote:Op zondag 20 juli 2014 05:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn neef gaat ook trouwen. Duurt nog ruim een maand.
Dat is wel gebruikelijk bij kampvolk , dus je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 07:03 schreef Hallmark het volgende:
Pics van je nicht dan? Ik neem aan dat in jouw familie neven en nichten gewoon trouwen?
Je moet helemaal niks, toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En laat ik op die dag nu net een afspraak hebben die al maanden gepland stond. Maar voor familie kan je dat dan weer gaan afzeggen.
In theorie niet, in de praktijk komt het er echter op neer dat dat wel degelijk op prijs wordt gesteld, zeker als je goed met die tak van de familie overweg kunt.quote:
Ja, maar als je niet kan, dan kan je niet. Zo simpel is het,.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In theorie niet, in de praktijk komt het er echter op neer dat dat wel degelijk op prijs wordt gesteld, zeker als je goed met die tak van de familie overweg kunt.
Dan nog word je geacht om minder belangrijke dingen af te zeggen. Als je bv op die dag had gepland om in het bos aan je ballen te gaan krabben, is dat minder belangrijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet kan, dan kan je niet. Zo simpel is het,.
Maar die afspraak was met een ander persoon, niet met je ballen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan nog word je geacht om minder belangrijke dingen af te zeggen. Als je bv op die dag had gepland om in het bos aan je ballen te gaan krabben, is dat minder belangrijk.
Het was een voorbeeld om duidelijk te maken dat je minder belangrijke dingen voor meer belangrijke dingen opzij zet .quote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Maar die afspraak was met een ander persoon, niet met je ballen.
I know, Maar ik vind het nogal arrogant van familie om te verwachten dat hun afspraak boven een eerder gemaakte afspraak met een vriend gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om duidelijk te maken dat je minder belangrijke dingen voor meer belangrijke dingen opzij zet .
Ik vergeef het hem wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:14 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Maar die afspraak was met een ander persoon, niet met je ballen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |