SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 08:27 schreef Pulzzar het volgende:
Wat heb jij lelijke vingers voor een model zeg!
Echte mannenhandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eikels hebben 't bij mij verkloot waardoor ik nu al 2.5 jaar met een open wond loopquote:Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Zeg dat wel zeg! Was er nooit eerder geweest
Al die mannen die even langs jouw raam komen. Je hebt vast wel wat huwelijken opgebroken.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:43 schreef -supergirl- het volgende:
Fuck ik ben jaloerswaarom heb ik nog nooit wat gebroken (op harten na dan)
Ja joh?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die eikels hebben 't bij mij verkloot waardoor ik nu al 2.5 jaar met een open wond loop
Haha, ik weet niet of dat mag op FOK! En ik denk ook niet of ik wel wil weten welke dokter dat gedaan heeft en welke mij dan behandelt heeft..quote:
Dat van mij gaat om een chirurg, als je hem googled zie je dat er mensen zijn doodgegaan door hemquote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of dat mag op FOK! En ik denk ook niet of ik wel wil weten welke dokter dat gedaan heeft en welke mij dan behandelt heeft..
Jezusquote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat van mij gaat om een chirurg, als je hem googled zie je dat er mensen zijn doodgegaan door hem
Ach ook 'n hersenoperatie gehad bij Janssen-Steur?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat van mij gaat om een chirurg, als je hem googled zie je dat er mensen zijn doodgegaan door hem
Neeequote:Op zondag 20 juli 2014 15:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ook 'n hersenoperatie gehad bij Janssen-Steur?
quote:
Morgen ga ik naar huis!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef BlueMage het volgende:
...en inmiddels al weer thuis, TS? Of houden ze je nu vast op de paaz zonder telefoon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |