Na vijftien jaar ben je er wel aan gewend om geen kampioen te worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had vorig jaar een goede kans om kampioen te worden.
Nu moeten ze weer 5 jaar op zo'n moment wachten.
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awwwquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awww![]()
en als ik amsterdam binnen rijd denk ik nog altijd
Merdeka!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb indisch bloed, dus het is sneijder - 10cm.
dat is wel heel sneuquote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb indisch bloed, dus het is sneijder - 10cm.
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
De meeste andere kijken andere hier kijken nog wel hoor. In het begin kwam hier amper iemand, dit topique liep voor geen meter. Nu loopt het een beetje. Wat is je punt?
Ik vind jou echt best wel een topuser.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
iedere keer als ik naar huis toe ga rij ik eerst voorbij psv en dan heb ik zoiets van awww![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt best wel een topuser.
Al is Amsterdam wel een leuke stad, het centrum dan
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt dat boeit ons niksquote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?
Er zijn zat onderwerpen om over te praten: waarom de mensen in Utopia geselecteerd zijn zoals ze zijn, zich gedragen zoals ze zich gedragen, of er wel niet door "achter" gescript wordt etc.etc.
Maar dat boeit jullie dus blijkbaar allemaal niet?
Daar is hier geen plek voor. Je kan er wel een topic voor maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik de COS hier af en toe inzakt tot een het niveau van Ruud = tosti en dat er af en toe best eens wat serieuzer over bepaalde onderwerpen gediscussieerd kan worden! En dat dus wel in relatie met Utopia. Waarom zou het ander een SC van Utopia zijn?
Er zijn zat onderwerpen om over te praten: waarom de mensen in Utopia geselecteerd zijn zoals ze zijn, zich gedragen zoals ze zich gedragen, of er wel niet door "achter" gescript wordt etc.etc.
ben je een eindhovenaar of doe je gewoon gezellig mee?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou echt best wel een topuser.
Al is Amsterdam wel een leuke stad, het centrum dan
Dit is trouwens een V-IRMquote:
Nope, maar daar kun je topics voor maken toch, die zijn er genoeg. Een SC is om offtopic te ouwehoeren. Maar als je zin hebt mag je binnenkort naar de UTO/VBL SC BBQ komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef isax het volgende:
Is het niet een beetje warm voor deze kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yolo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ben Eindhovenaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:11 schreef isax het volgende:
[..]
ben je een eindhovenaar of doe je gewoon gezellig mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |