Eens kijken hoe optimaal we eruit komen.quote:
Kanjerquote:Op zondag 20 juli 2014 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heya, beetje meh, maar achpijnstillers erin en ooit komt t goed
drink überhaupt niet nuquote:Op zondag 20 juli 2014 11:30 schreef crv het volgende:
[..]
Kanjer![]()
Niet teveel drinken hoor, voor je het weet knal je ergens met je kop tegenaan
Handig joh! Aangeschoten zonder booze.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drink überhaupt niet nuvoel me al lam/katerig genoeg zonder booze
Zoeen ding tussen computer en telefoon bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Euh..kan iemand nog een mini usb-kabeltje meenemen?
Moet je aan je conditie werken Honda?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:35 schreef crv het volgende:
vanmorgen gefietst, weer een stukje verder, langzaam maar zeker krijgen we weer wat conditie![]()
nu nog even in de tuin rommelen tussen de buien door
Ja! Ik heb alleen het oplaaddingie mee...niet mijn snoertjequote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoeen ding tussen computer en telefoon bedoel je?
Die heb ik namelijk (met stekker) al in de tas.
jij spoort vandaagquote:Op zondag 20 juli 2014 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Ik heb alleen het oplaaddingie mee...niet mijn snoertje
In de trein nu, trouwens!
Hieperdepiepquote:Op zondag 20 juli 2014 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben eruit, ik kom gewoonanders ga ik toch maar thuis chagrijnig zijn en balen als ik thuis blijf.
Ben niet op mn optimaalstmaar dat nemen jullie dan maar mooi voor lief
friemelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt een knallende fuif
Open deuren, onweerstaanbaar !
Eindelijk alleen hierquote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef friemelaar het volgende:
De komende anderhalf uur zal de KSC wel rustig zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |