Sorry, ik leek Rutte wel... Zo politiek correct mogelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, het lijkt mij.
Klein maar sterk.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stond alleen nog een 'Lidl Strong Beer' koud
mijn vrouw zou dat betwijfelen, want volgens haar ken je online mensen nooit echtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik leek Rutte wel... Zo politiek correct mogelijk.![]()
Ja, natuurlijk heb jij gelijk. Door uit te nodigen wie ik wil weet ik dat t niet uit de hand loopt en gaat t beren gezellie worden!
Zoals ik al eerder heb gezegd, je vrouw spoort niet...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw zou dat betwijfelen, want volgens haar ken je online mensen nooit echt
Slaap lekker boefje.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga maar eens proberen te tukken ( al staat er een hysterisch wijf met n kapotte auto in mn straat te schelden) . Heel misschien tot morgen boefjes
kus!!
nee, niet HEEL misschienquote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga maar eens proberen te tukken ( al staat er een hysterisch wijf met n kapotte auto in mn straat te schelden) . Heel misschien tot morgen boefjes
kus!!
Precies!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, ik leek Rutte wel... Zo politiek correct mogelijk.![]()
Ja, natuurlijk heb jij gelijk. Door uit te nodigen wie ik wil weet ik dat t niet uit de hand loopt en gaat t beren gezellie worden!
Niks mis mee: rustig maar wel alle voorzieningen en wil je meer, dan zit je zo in Eindhoven of in Dld of Belgiequote:
Takkie weet ik nog niet, in Weert heb ik eerder dit jaar bij Sushi Tokyo gegetenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Takkie weet ik nog niet, in Weert heb ik eerder dit jaar bij Sushi Tokyo gegeten
Bazen gehucht!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef Takaiki het volgende:
En Weert is in de running voor groenste stad van de wereld.
NL en Europa hebben we al in de pocket
mooi moment voor zweterige seksquote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
De regen hier helpt nog niets..het wordt alleen maar benauwder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |