Jullie zitten daar dan toch verkeerd. Hier is het gewoon heerlijk met een graad of 23quote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Best te doen zo buiten als je niet beweegt
op de noordzeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
is dat een goede uitleg?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben geboren in denhaag opgegroeid in camperduin(noordholland) woon nu in Brabant vlak bij denbosh. Dit jaar geslaagd van me havo. Na de vakantie beginnen met hbo technische informatica. Ik heb een relatie. Verder fitness ik veel en doe ik ook aan aikido. Ik werk in vakantie als website bouwer en in fabriek.
ja hoor..quote:
en anders gewoon vragen. Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
en anders gewoon vragen. Nu ben ik nieuwschierig naar jullie.
langs de wippen van de ksc??quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoi ik ben Lola.
Ik kom af en toe langs wippen de ksc.
Hoi, ik geef graag opbouwende kritiek bij taalfouten.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
en anders gewoon vragen. Nu ben ik nieuwschierig naar jullie.
hoi Lola. Ik ben Timboo btw.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoi ik ben Lola.
Ik kom af en toe langs wippen de ksc.
aangepast. Opbouwende kritiek is altijd welkom.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik geef graag opbouwende kritiek bij taalfouten.
Het is 'nieuwsgierig'..
quote:
die je goedquote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Sporten was leuk, ben meer dan 4 liter vocht kwijtgeraakt tijdens het sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |