niets tegen Italianen ja...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Heb je wel vaker met Italianen ja.
grazie amicoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Heb je wel vaker met Italianen ja.
Mortaxx aka de blanke neger kan niet dansen??quote:
Ik dacht dat negers altijd konden dansenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx aka de blanke neger kan niet dansen??
Dat is dus ook het punt waar ik over struikel.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers altijd konden dansen
Nee, beweeg een beetje mee op de muziekquote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mortaxx aka de blanke neger kan niet dansen??
Sta je dan in een hoekje? :$quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, beweeg een beetje mee op de muziek
Met een voetje tegen de muur toch ;Dquote:
ik ben nu in gorinchem bij familiequote:
quote:
Ben thuis gebleven waarom ga jij niet ?quote:
Geen zinquote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben thuis gebleven waarom ga jij niet ?
Waarom ga jij niet uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben thuis gebleven waarom ga jij niet ?
joke trouwensquote:
Waar ik woon vind ik het niet zo leuk om uit te gaan en had niet zin om verder weg te gaan, en jij?quote:
waarom ga je fokken wanneer je uit gaatquote:
ramadan jammerdanquote:Op zondag 20 juli 2014 01:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waar ik woon vind ik het niet zo leuk om uit te gaan en had niet zin om verder weg te gaan, en jij?
Ben je nu echt moslim ?quote:
ja vind je dat vreemd?quote:
nee had het niet echt zo door in je manier van posten maar echt vreemd nietquote:
oh en hoe post ik dan? en hoe post een moslimquote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
nee had het niet echt zo door in je manier van posten maar echt vreemd niet
ik heb gewoon een vrij gedetailleerd beeld van iedereen die post op fok en zag jou aan als een blanke nederlandse jongen als ik maar dan beta ipv alphaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh en hoe post ik dan? en hoe post een moslim
oh ik ben moeilijk te lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een vrij gedetailleerd beeld van iedereen die post op fok en zag jou aan als een blanke nederlandse jongen als ik maar dan beta ipv alpha
die hebben mooie krullenquote:
mattie van me heeft een colombiaab gefixtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
waarom ga je fokken wanneer je uit gaat
Haha ik zag laatst getinte gozer die zulk haar had. Zag hem eerst van achter dacht van mooi haarquote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
beetje jong maar mooie volle lippen
en die krullen
hahaha dude nu je daar over begint hequote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha ik zag laatst getinte gozer die zulk haar had. Zag hem eerst van achter dacht van mooi haarwas het een man
nee niet daaromquote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha te laat. Je hebt de ramadan gefaald. Allah zag het ook
Hehe zoiets gebeurde een keer op m'n werk. Liep nieuwe collega met lang haar, skinny jeans. Andere collega zat hem echt na te staren. Vloeken toen die hoorde dat het een man is hehehequote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hahaha dude nu je daar over begint he
keertje paar jaar terug. Ik was bij burgerking stond een meisje met kort haar achter de kassa. Ik dus beetje sjansen want ik vind kort haar wel wat hebben. Blijkt het een dude te zijn_!
Tegenwoordig worden de verschillen steeds kleinerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zoiets gebeurde een keer op m'n werk. Liep nieuwe collega met lang haar, skinny jeans. Andere collega zat hem echt na te staren. Vloeken toen die hoorde dat het een man is hehehe
Is het raar als ik dit tof vind?quote:
Echt hequote:
ik heb nu een boy uit belo horizonte brasil gefixtquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt heKom naar 't Bölke in Tukkerland, genoeg hete bois te fixen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |