ja hoor, ik ben ook tevredenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.
Bij jou ook?
nuuuuh niet in dit gat.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon feesten er is vast wel wat te doen ergens.
We hebben iets gemeen, knipoog knipoog.quote:
O god, je woont zeker in een zwarte kousen community.quote:
Nee, dat niet.. Maar Elmer is coolquote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen, knipoog knipoog.
Maar zijn olifanten nu ook je favoriete dier of dat niet?
nee dat ook niet;pquote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
O god, je woont zeker in een zwarte kousen community.
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?quote:
Dan kun je gewoon feesten in je dorp.quote:
ja maar ik haat de mensen in mijn dorp.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?
[..]
Dan kun je gewoon feesten in je dorp.
Wat hebben ze je dan aangedaan dat je ze haat?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ja maar ik haat de mensen in mijn dorp.
veel;pquote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat hebben ze je dan aangedaan dat je ze haat?
Noem eens wat op ik ben geboeid.quote:
Haha, ook niet echt. Hou wel van dieren hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?
Oh een mevrouw met 30 katten?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, ook niet echt. Hou wel van dieren hoorHuisdieren
Nee, ik vind 1 kat wel genoegquote:
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.quote:
Hoe ziet ze uit? Of hij...quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.
[..]
Hoe ziet ze uit?
redelijk pestverleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.
[..]
Hoe ziet ze uit?
Hebben we allemaal maar door onze vuisten te ballen en iedereen boos aan te kijken, lossen we niets op. Dat is enkel als verdediging omdat we bang zijn gekwetst te worden laat het aan je voorbijgaan en ga verder.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef anti-loper het volgende:
Heeft Spook al fotos van haar borsten gepost?
nee ik weet het ook wel hoor maar daardoor heb ik niet zoveel met me dorpsgenoten okaal gaat het stukken beter met me.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hebben we allemaal maar door onze vuisten te ballen en iedereen boos aan te kijken, lossen we niets op. Dat is enkel als verdediging omdat we bang zijn gekwetst te worden laat het aan je voorbijgaan en ga verder.
Ok dan, nouja niet iedereen in het dorp is je vijand misschien een paar gasten maar wat boeit jou dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee ik weet het ook wel hoor maar daardoor heb ik niet zoveel met me dorpsgenoten okaal gaat het stukken beter met me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |