Oké Riaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef Scuidward het volgende:
Het leven is een groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
wat voor muziek?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef blek het volgende:
Mijn kelder is lekker koel, muziek staat ook al op.
Kom maar langs
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die van het kerkkoor bedoel je? Sangria?
Ik woon een beetje oncentraal:Squote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
TS waarom maak jij geen feest? dan kom ik wel
Ik wil je uitwonenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Spook500 het volgende:
Zin hebben in een feestje maar het is te warm en weet geen tof feest.
Klacht: Te warm en niet weten waar een tof feest is.
Mwah luister vanalles wel maar heb zin in een dubstep/dnb feest.quote:
lekker handig toch geen omheen gedoe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ik ben graag straight to the point
Neukon?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Spook500 het volgende:
[..]
lekker handig toch geen omheen gedoe.
ja das waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je slingers ophangt in de huiskamer is het iedere dag feest,
Barry White is sws al een minpunt sorry.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Wel als je mijn handig grote schwans ziet en ik Barry White op zet.
Geeft niet, mijn schwans doet de truuk ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Barry White is sws al een minpunt sorry.
nee word hem niet vandaag sorry.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn schwans doet de truuk ook.
Nee, dan ben je gewoon een contactgestoorde met slingers in zijn huiskamer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je slingers ophangt in de huiskamer is het iedere dag feest,
jammer dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
De afwijzing, is keihard en pijnlijk![]()
![]()
Niet zo zuur guus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een contactgestoorde met slingers in zijn huiskamer.
Als ik blij ben ga ik zingen en daar is nog nooit een mens beter van geworden.quote:
als je er zelf maar beter van word toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik blij ben ga ik zingen en daar is nog nooit een mens beter van geworden.
Wij doen gewoon einde ban feest op fok, ja toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
TS waarom maak jij geen feest? dan kom ik wel
waar wanneerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij doen gewoon einde ban feest op fok, ja toch?
Geen ochtend kunnen handelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet morgen 6.30 op, dus ik mag het.
Half 7 op zondag?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ochtendquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geen ochtend kunnen handelen
6:30 wakker moeten worden
Naar de kerk denk ik.quote:
hij is moslimquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
hij is moslim
dus eten met de ramadan
ik zie het al helemaal voor me dat de zon dan op is voordat hij klaar is met zijn broodje kaas.. "KANKER ZON KANKER ZON..."
ik moet morgen ook redelijk vroeg op maar das vrijwillig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:34 schreef Willoow het volgende:
Ik zou ook wel feestje willen, maar behoor helaas ook tot de mensen die morgen vroeg op moet. Toen ik nog jong was kon ik makkelijker nachtje doorhalen
Tomaten plukken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoveel is dat ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef Druppelss het volgende:
Ga maar lekker vroeg naar bed, doe ik ook.. Morgen even doorkomen en dan.................
Zorgtoeslag![]()
Terminator 2quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef Spook500 het volgende:
maar jongens ik ga maar een filmpje pakken , feestje komt er vandaag toch niet van
stiekem welquote:
na-ahquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stiekem wel
ik spook door je hoofd
ik weet waar je woontquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Spook500 het volgende:
ik durf door anti-loper geen userpic te posten.
Ik heb geen recht op WW, moet werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nee, maar ook eindelijk de eerste WWEn na een weekje nog loon van het oude werk
Ja en ik weet waar die huis ligt.quote:
Ja, hij is eng.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Spook500 het volgende:
ik durf door anti-loper geen userpic te posten.
No one fucks youquote:
ik sta over een uur voor je deurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:49 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Behoorlijk:S als hij zelfs me IP-adres gaat na-checken:S
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik sta over een uur voor je deur
eerst bel ik aan en dan klop ik 5 min later op je raam in de tuin
bby jij wil me fckenquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op WW, moet werken
mark my wordsquote:
quote:ik rust
in de hoeken
van mijn geest
heb me teruggetrokken
van het feest
dat leven heet
geraaskal
en geroezemoes
egos zijn weer troef
in het eenzijdig
woordenspel waar
luisteraars ontbreken
prietpraat
overheerst
is morgen al vergeten
ik ben het zat
wacht in de hoeken van mijn geest
op het feest dat stilte heet
topkekquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef Spook500 het volgende:
[..]
denk dat je dan fittie hebt met me ouders
je maakt me bang.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
topkek
ik neem wel paar maten mee , wel zo eerlijk
en dan maak ik wel paar pikante foteus van je voor fok
Ja, echt wel. Jammer weer hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bby jij wil me fcken
maar ik benhard2get sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Jammer weer hoor.hihihi it's funny cuz its true bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
je hoeft niet bang te zijnquote:
Ze willen mij niet ontslaanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]zorg dat je ontslagen word dan.. pff
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hihihi it's funny cuz its true bby
FOK!ken op je werk de hele dag.quote:
JAJAAquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij doen gewoon einde ban feest op fok, ja toch?
Jij bent te lief om te ontslaan dat weet ik zeker.quote:
Zo lief ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent te lief om te ontslaan dat weet ik zeker.
Maar die olifant is zo schattig en lief...quote:
Ja, de olifant welquote:Op zondag 20 juli 2014 12:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar die olifant is zo schattig en lief...
Ja en ik identificeer mensen aan de hand van hun UI en ondertitel. En Elmer de olifant is zo lief....quote:
Dat doe ik altijd onbewustquote:Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja en ik identificeer mensen aan de hand van hun UI en ondertitel. En Elmer de olifant is zo lief....Wat doe je met mijn gedachten, deze mind-tricks.
Ik vergeef het je. Heb je ook last van de warmte? Of gaat het wel goed daar?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd onbewustSorry Spongeboss, was niet de bedoeling
Gaat wel goed. Ochtendje werken heb ik er toch al opzitten. En heb nooit zo'n last van de warmte. Hoe gaat het bij jou?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Heb je ook last van de warmte? Of gaat het wel goed daar?
Oei, werken in dit weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ochtendje werken heb ik er toch al opzitten. En heb nooit zo'n last van de warmte. Hoe gaat het bij jou?
Geen idee wat het woord is. Van de week was het nog warmer, nu valt het wel meequote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oei, werken in dit weer.Flinke bink ben je! Of binkin wat is het vrouwelijke woord voor bink? Hmm boven is het te warm dus zit ik op een oude krakkemikkige laptop.
verder gaat he wel.
Dat is zo, ik wilde eerst het badje opzetten maar toen besefte ik me hoeveel werk dat is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geen idee wat het woord is. Van de week was het nog warmer, nu valt het wel meeGaat toch straks onweren.
Niks mis met een oude krakkemikkige laptop
Als je hem nou neerzet regent ie straks volquote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, ik wilde eerst het badje opzetten maar toen besefte ik me hoeveel werk dat is.En dan nog zeker een paar uur wachten eerder dat ding vol is.
Ja maar dat is ook flink pompen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je hem nou neerzet regent ie straks vol
Flamoes open gooien dan komt het feestje vanzelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Spook500 het volgende:
Zin hebben in een feestje maar het is te warm en weet geen tof feest.
Klacht: Te warm en niet weten waar een tof feest is.
Thats not how i roll hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:43 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Flamoes open gooien dan komt het feestje vanzelf
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook flink pompen.maar k kan dan wel een flyer ophangen dat chicks in bikini welkom zijn. Zou jij in je bikini bij een wildvreemde in het badje springen?
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietKan je beter naar een zwembad gaan
neujquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?
Oi het was voor Elmer bedoelt.quote:
Is mij net iets te verquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk denk ik. Zin om naar de tongelreep te gaan?
Hmm jammer de bammer...quote:
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Spook500 het volgende:
[..]
[..]
jezus woon je in de buurt van eindhoven ja?
3 kwatier met de bus hier jeujquote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.
[..]quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Spook500 het volgende:
[..]
In de buurt is overtrokken... uurtje met de trein of auto denk ik.
Vandaag niet veel meer. Misschien vanavond nog terrasje pakken (mocht het niet stormen)quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm jammer de bammer...Wat ga je vandaag nog doen eigenlijk?
Kom je dan vanuit het noorden of vanuit het zuiden?quote:
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vandaag niet veel meer. Misschien vanavond nog terrasje pakken (mocht het niet stormen)
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bentquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.
wquote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat stormen zo warm, ik had altijd dromen dat ik een eigen smederij had, en met dit weer buiten zou staan op een marktplein of zo. Waar ik op een aambeeld sla en alle mooie dames naar mijn goddelijke lichaam kijken helaas heb ik geen smederij en of aambeeld of de skills om dit te doen en ik heb ook geen goddelijk lichaam. Maar een man mag dromen.
wat voor muziek vinden jullie kekquote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bent
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk mag dat. Zolang je verder maar wel tevreden bent
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Spook500 het volgende:
[..]
w
[..]
wat voor muziek vinden jullie kek
das wel te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.
Bij jou ook?
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon feesten er is vast wel wat te doen ergens.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Spook500 het volgende:
[..]
das wel te doen.
ben vandaag nog steeds in een dusbtep/drum n bass mood en wil nog steeds een feestje.
ja hoor, ik ben ook tevredenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is zo. Ik ben wel tevreden hoor, alles gaat wel okay.
Bij jou ook?
nuuuuh niet in dit gat.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon feesten er is vast wel wat te doen ergens.
We hebben iets gemeen, knipoog knipoog.quote:
O god, je woont zeker in een zwarte kousen community.quote:
Nee, dat niet.. Maar Elmer is coolquote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen, knipoog knipoog.
Maar zijn olifanten nu ook je favoriete dier of dat niet?
nee dat ook niet;pquote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
O god, je woont zeker in een zwarte kousen community.
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?quote:
Dan kun je gewoon feesten in je dorp.quote:
ja maar ik haat de mensen in mijn dorp.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?
[..]
Dan kun je gewoon feesten in je dorp.
Wat hebben ze je dan aangedaan dat je ze haat?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ja maar ik haat de mensen in mijn dorp.
veel;pquote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat hebben ze je dan aangedaan dat je ze haat?
Noem eens wat op ik ben geboeid.quote:
Haha, ook niet echt. Hou wel van dieren hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, maar stiekem ben je meer een dolfijnen mens?
Oh een mevrouw met 30 katten?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, ook niet echt. Hou wel van dieren hoorHuisdieren
Nee, ik vind 1 kat wel genoegquote:
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.quote:
Hoe ziet ze uit? Of hij...quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.
[..]
Hoe ziet ze uit?
redelijk pestverleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja noem dan eens op, leg het me kort uit wat het dorp jou heeft aangedaan dat je ze haat. Wie weet leg ik zelfs drie tarot kaarten voor je.
[..]
Hoe ziet ze uit?
Hebben we allemaal maar door onze vuisten te ballen en iedereen boos aan te kijken, lossen we niets op. Dat is enkel als verdediging omdat we bang zijn gekwetst te worden laat het aan je voorbijgaan en ga verder.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef anti-loper het volgende:
Heeft Spook al fotos van haar borsten gepost?
nee ik weet het ook wel hoor maar daardoor heb ik niet zoveel met me dorpsgenoten okaal gaat het stukken beter met me.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hebben we allemaal maar door onze vuisten te ballen en iedereen boos aan te kijken, lossen we niets op. Dat is enkel als verdediging omdat we bang zijn gekwetst te worden laat het aan je voorbijgaan en ga verder.
Ok dan, nouja niet iedereen in het dorp is je vijand misschien een paar gasten maar wat boeit jou dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Spook500 het volgende:
[..]
nee ik weet het ook wel hoor maar daardoor heb ik niet zoveel met me dorpsgenoten okaal gaat het stukken beter met me.
tquote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok dan, nouja niet iedereen in het dorp is je vijand misschien een paar gasten maar wat boeit jou dat.
Heb je ze allemaal een voor een gesproken?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Spook500 het volgende:
[..]
t
klopt haha maar me dorpsgenoten zijn sws niet me type cup of tea.
jaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal een voor een gesproken?
Dat lijken gewoon ogen manquote:
quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Dus ik heb zonet op een stel ogen lopen fappen....
Nieuwe fetisj in de maak.quote:
kantochquote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Dus ik heb zonet op een stel ogen lopen fappen....
Alles is mogelijk in mijn wereld.quote:
Toch nog een feestje voor jou?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef Spook500 het volgende:
zo omkleden en dan naar de bbq van me zus.
Beter dan niks.quote:
Kutleven.quote:
neeje eet wel gewoon vis en eieren en melk enzo maar hou gewoon niet zo van vleeshquote:
ieuw melkquote:Op zondag 20 juli 2014 13:44 schreef Spook500 het volgende:
[..]
neeje eet wel gewoon vis en eieren en melk enzo maar hou gewoon niet zo van vleesh
Alsof iemand een fuck geeft om wat een ander drinkt.. oh wacht..quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:44 schreef Spook500 het volgende:
[..]
neeje eet wel gewoon vis en eieren en melk enzo maar hou gewoon niet zo van vleesh
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof iemand een fuck geeft om wat een ander drinkt.. oh wacht..
[..]
ik zeg alleen dat ik melk vies vind en niet begrijp hoe anderen het lekker vindenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof iemand een fuck geeft om wat een ander drinkt.. oh wacht..
allemaal lief zijn voor elkaar okee?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ik melk vies vind en niet begrijp hoe anderen het lekker vinden
jij beoordeeld mensen op hun eetgewoontes
Bbq gaat om gezelligheid niet om vleesquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bbq gaat om gezelligheid niet om vlees
Nja, wel een beetje. Het wordt er niet leuker op zonder vlees.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bbq gaat om gezelligheid niet om vlees
Je kunt ook lol hebben met groentes en ze eet vis dat kan je er ook op flikkeren. En met tofu en saté saus kun je ook wel lekker bezig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, wel een beetje. Het wordt er niet leuker op zonder vlees.
Ik zou niet gelukkig zijn als ik een stukje vlees op de BBQ zie liggen en ik zou tofu naar binnen werkenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kunt ook lol hebben met groentes en ze eet vis dat kan je er ook op flikkeren. En met tofu en saté saus kun je ook wel lekker bezig zijn.
Het is makkelijke gewoon vlees te eten dat wel.
Valt mee hij zit nog niet met zijn tong naar buiten te hijgen.quote:
haha hij ligt knock-out binnen want we hebben een airco haha.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Valt mee hij zit nog niet met zijn tong naar buiten te hijgen.
Jij wel he, dikke?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Valt mee hij zit nog niet met zijn tong naar buiten te hijgen.
Maakt niks uit toch? Vlees uit een pakje komt ook van een hele big oorspronkelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:54 schreef RetRy32 het volgende:
Of je kunt het net zoals mijn oom doen.
Een net-geslacht biggetje met volledig lichaam op de barbecue gooien zodat de gehele familie spontaan misselijk wordt bij het zien van biggetje en niemand wat wil eten
Dat is haar eigen keuze, ze eet geen vlees ze kan het wel doen. Met keuzes en convicties komt een hoop kracht en uithoudingsvermogen bij kijken. Want het is een zwaarder pad met meer weerstand, maar goed.... Tofu kan lekker zijn maar je moet wel verstand hebben van hoe je het doet marineren etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou niet gelukkig zijn als ik een stukje vlees op de BBQ zie liggen en ik zou tofu naar binnen werken
Swords and stones can hurt my bones...quote:
wowwquote:Op zondag 20 juli 2014 13:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Swords and stones can hurt my bones...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |