Tien ton meel voor hun deur storten lijkt me effectiever...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Poederbrief naar de Russische ambassade in Nederland sturen.
Aii, je brengt mensen op ideeën.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kan. Ze woont in Voorschoten meen ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aanbellen bij zijn dochter en vragen of ze een goed woordje bij haar papa wil doen?
Dan nog liever de verkeerd geparkeerde auto's van de ambassade in de brand zetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tien ton meel voor hun deur storten lijkt me effectiever...
Iets met een poederblusser...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dan nog liever de verkeerd geparkeerde auto's van de ambassade in de brand zetten.
Gras is groen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat doen de bontkraagjes meestal.
Nee dat vinden ze vies.... net als hier...quote:
Als buren zou ik me nu daar ook niet erg prettig voelen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat kan. Ze woont in Voorschoten meen ik.
Wat wou je precies horen..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat hebben we toch een waardeloze premier.
Zegt bijna niks op de persco, wat hij zegt zijn vermoedens en geen feiten, en moeilijke vragen gaat hij uit de weg.
Misschien hebben ze andere belangen.. net als met dat verdwenen vliegtuig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als ze dit niet delen met onze regering is dat echt een keiharde middelvinger.
Iets met hoge bomen en wind, of het nou terecht is of niet.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Fossieltje het volgende:
Lijstje bijhouden:
- Burgermilitie oprichten en die kant op gaan.
- Hun Russische Wikipedia pagina's verpesten.
- Poederbrief naar de Russische ambassade in Nederland sturen.
- Aanbellen bij zijn dochter en vragen of ze een goed woordje bij haar papa wil doen?
- nmappen van Russische IPs op Government-level, maar dat zal niet veel uithalen.
- Geruchten verspreiden op Russische websites dat Poetin gay is, inclusief gefotoshopte foto's
- De verkeerd geparkeerde auto's van de ambassade in de brand zetten.
- Tien ton meel voor deur ambassade storten
- Je vergeet protesten bij het kremlin voeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Fossieltje het volgende:
Lijstje bijhouden:
- Burgermilitie oprichten en die kant op gaan.
- Hun Russische Wikipedia pagina's verpesten.
- Poederbrief naar de Russische ambassade in Nederland sturen.
- Aanbellen bij zijn dochter en vragen of ze een goed woordje bij haar papa wil doen?
- nmappen van Russische IPs op Government-level, maar dat zal niet veel uithalen.
- Geruchten verspreiden op Russische websites dat Poetin gay is, inclusief gefotoshopte foto's
- De verkeerd geparkeerde auto's van de ambassade in de brand zetten.
- Tien ton meel voor deur ambassade storten
pas nou op wat je zegt...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog wel eens een van de meest effectieve tactieken kan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |