Ik heb geen werk, en ik ga op school ook maar met weinig mensen om.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
ben blij dat ik niks doe vandaag. veel te warm voor vrienden.
vraag anders gewoon mensen van werk/school
Je mag mijn mattie-fanboy wel zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef spambot33 het volgende:
Het dus vandaag warm weer en dan wil ik eigenlijk wat gaan doen maar het probleem is dat ik bijna geen vrienden heb. Die ene die ik heb is op vakantie. Voor de andere zolderkamer autisten hier is dit natuurlijk een herkenbaar probleem.
Klacht: Bijna geen vrienden hebben
Graag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:10 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je mag mijn mattie-fanboy wel zijn
dan wordt hij meteen opgepaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:18 schreef integraalformule het volgende:
Misschien kan je Habbo proberen.
Maar ik ben niet knap.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
ga gewoon naar het strand, kijk stoer en scoor die chicks
quote:
sorry bro, lobi.quote:
en nix te doen? als ik in amsterdam woonde zou ik het wel weten.quote:
quote:
klaar met dansen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:24 schreef Spook500 het volgende:
ik heb wel vrienden maar geen zin om naar buiten te gaan.
Ruilen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:24 schreef Spook500 het volgende:
ik heb wel vrienden maar geen zin om naar buiten te gaan.
waar dans je op?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:27 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ja na tien nummer vond ik het toch wel behoorlijk heet worden.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
en nix te doen? als ik in amsterdam woonde zou ik het wel weten.
kom volgende week wel even langs
Daar durf ik niet heen te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
In de Reguliersdwarsstraat vindt je vast wel iemand die je vriendje wilt zijn![]()
Wat is het verschil tussen homo zijn en geen vrienden hebben en hetero zijn en geen vrienden hebben?quote:
snapte hem ook niet zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:30 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen homo zijn en geen vrienden hebben en hetero zijn en geen vrienden hebben?
Wat is dat nou weer voor kutreactie?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutreactie?
Ga anders in je eentje wat leuks doen ts, lekker wandeling maken door t stadspark ofzo.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
nu begin ik toch mn bedenkingen te krijgen
ik werd heet van de zon.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wordt ik ook altijd heet van.
keer samen op dansen? :-D
Ja, heb gister ook al gewandeld maar als je het elke dag doet wordt het nogal saai.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutreactie?
Ga anders in je eentje wat leuks doen ts, lekker wandeling maken door t stadspark ofzo.
Maar ts heeft geen van beidequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend.
sportschool had airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jawel, 34 graden is teveel om actief te zijn
Snap ik. Misschien een nieuwe sport doen ofzo? Ontmoet je ook nieuwe mensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:35 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ja, heb gister ook al gewandeld maar als je het elke dag doet wordt het nogal saai.
you never can tell van chuck berryquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:33 schreef Spook500 het volgende:
[..]
ik werd heet van de zon.
meer waarop wil je dansen dan.
Waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Geerd het volgende:
Ts ik ben de slechtste niet kom hier zuipen dan?
Misschien zetten ze hem gewoon niet aan?quote:
The lil' bastards. They just enjoy makin' ya sweat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien zetten ze hem gewoon niet aan?
Ik doe al scouting en korfbal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien een nieuwe sport doen ofzo? Ontmoet je ook nieuwe mensen.
geen ideequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien zetten ze hem gewoon niet aan?
snap ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
klopt, daarom ben ik daar weggegaan
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend.
Ik draag graag mijn steentje bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage.
Hier kan TS ook echt wat mee.
Had ik ook, zijn de echtequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
waarom heb je meer dan 200 Posts op een dag?
weet ik niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
waarom heb je meer dan 200 Posts op een dag?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik draag graag mijn steentje bij.
Waarom spreek jij niet met TS af?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom spreken jullie niet met TS af?
Ik ga sowieso met TS chillen jeweettogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom spreken jullie niet met TS af?
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef Spook500 het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel zin in een feestje nu.
ik join em ook jwzquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met TS chillen jeweettog
Dan zitten jullie de hele nacht punk te luisteren.quote:
Goeie punk is niet slechtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zitten jullie de hele nacht punk te luisteren.
hehehquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie punk is niet slecht
- vrij naar Johan Cruijf
Echt waar, kan ik me niet meer herinneren..quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt waar, kan ik me niet meer herinneren..
Jammer, had ie eindelijk een feestje kunnen hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij is TS weggevlucht naar zn zolderkamertje
idd gemiste kans op een sociaal leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jammer, had ie eindelijk een feestje kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Spambot zorgt voor bier
voel je je dan niet eenzaam?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb geen vrienden dus ik heb ook het probleem niet dat die ene vriend op vakantie is, werkt prima.
Morgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we bij jou komen zuipen?
Dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zitten jullie de hele nacht punk te luisteren.
Daar zat ik al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij is TS weggevlucht naar zn zolderkamertje
Gewoon WoW en LoL gaan doen, niemand nodig.quote:
quote:
je vergeet fappenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon WoW en LoL gaan doen, niemand nodig.
maar dat wordt ook zo saai op een gegeven momentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon WoW en LoL gaan doen, niemand nodig.
Haha, neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef Spook500 het volgende:
[..]
dacht dat je bedoelde dat ik een spambot was haha.
En dat ja, en één keer per maand jezelf belonen en een hoertje pakken natuurlijk. Al dat werk op WoW verdient ook een beloning.quote:
nee kan nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef Fenini het volgende:
Je kunt ook in je eentje dingen ondernemen.
Idd, net zoals dikke mensen die sporten, hoe durven ze?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nee kan niet
Dan kijken mensen je vreemd aan
Dan kijk je twee keer zo vreemd terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nee kan niet
Dan kijken mensen je vreemd aan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, net zoals dikke mensen die sporten, hoe durven ze?
zoals?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef Fenini het volgende:
Je kunt ook in je eentje dingen ondernemen.
Stuur pics daarvan naar Fenini dan heb je straks iig een vriendin.quote:
dit advies zou ik niet opvolgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur pics daarvan naar Fenini dan heb je straks iig een vriendin.
Heeft het niet gewerkt voor je?quote:
Maandag ben ik aan de arbeidquote:
wtf is Feniniquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur pics daarvan naar Fenini dan heb je straks iig een vriendin.
Die post hier, godverdomme zo gek is het niet dat jij geen vrienden hebt je je aandacht er niet eens bij.quote:
maar zo dik ben ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:16 schreef Fenini het volgende:
[..]
In je eentje gaan sumoworstelen. What else?
sorry hoor, moet ondertussen wel wow spelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die post hier, godverdomme zo gek is het niet dat jij geen vrienden hebt je je aandacht er niet eens bij.
deze themakloonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Sybrand-van-Haersma-Buma het volgende:
Misschien moet TS lid worden van de jongerenorganisatie CDJA! Ook in de vakantie staan er leuke activiteiten gepland!
Hey Sybren wat doe jij op dit ongoddelijke forum?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Sybrand-van-Haersma-Buma het volgende:
Misschien moet TS lid worden van de jongerenorganisatie CDJA! Ook in de vakantie staan er leuke activiteiten gepland!
e-boks ouwequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef spambot33 het volgende:
[..]
klopt, dat is het lichtpuntje in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
religiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:31 schreef Sybrand-van-Haersma-Buma het volgende:
graagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
hey ts ik heb ook geen vrienden
misschien kunnen we cirkle jerken?
stadsdeel? als het zuidoost is kan Juicyhill wel je vriend worden. Die heeft heel wat matties daar in de bijlmerquote:
Samen naar kwaku dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stadsdeel? als het zuidoost is kan Juicyhill wel je vriend worden. Die heeft heel wat matties daar in de bijlmer
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:36 schreef spambot33 het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige.
Maar dat afspreken is maar eng.
Zal vast een groot succes worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben bezig met een site: fokkersgaan.eropu.it
Denk aan samen naar de efteling, samen op de camping![]()
Ik zal je op de hoogte houden TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |