Uiterst vervelend wel voor de gemiddelde FOK!er. Wel grappig dat er mensen zijn die mensen opzoeken en mensen die mensen ontwijken.quote:
Pauperalertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen in het OV zijn net zo erg als het OV zelf.
niks met autisme te maken vind het ook niet zo tof als heel de bus leeg is en er komt z'n sexy oude vrouw die naar zweet stinkt langs je zittenquote:
En wat is er mis met mensen die met het ov reizen? Half Nederland staat stil als het OV niet rijdt dus wees blij, want zonder het OV zouden onze belastingcenten voor jou begeleid wonen niet meer betaald kunnen wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zegt degene die met het OV reist__!
Al zou ik begeleid wonen, wat dus echt niet de sitiuatie is. Dan nog vind ik dit echt een waardeloos argument, er zou juist geld overblijven daar het OV geld KOST en niet OPLEVERT.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
En wat is er mis met mensen die met het ov reizen? Half Nederland staat stil als het OV niet rijdt dus wees blij, want zonder het OV zouden onze belastingcenten voor jou begeleid wonen niet meer betaald kunnen worden
Het is net zo'n waardeloos argument als dat iedereen in het OV net zo erg is als het OV zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Al zou ik begeleid wonen, wat dus echt niet de sitiuatie is. Dan nog vind ik dit echt een waardeloos argument, er zou juist geld overblijven daar het OV geld KOST en niet OPLEVERT.
Vanaf maandagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef Fenini het volgende:
Ik dacht dat de trams dit weekend buiten gebruik waren!
Nee hoor, dat klopt gewoon. Ik heb genoeg spiegels hoor, die zijn tegenwoordig niet zo duur meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Het is net zo'n waardeloos argument als dat iedereen in het OV net zo erg is als het OV zelf.
Iemand heeft een spiegel nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |