speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:
Ik staar wel eens wil het goed op mijn netvlies hebben staan. Sorryquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef Willoow het volgende:
Niks mis mee als mannen kijken, het wordt pas creepy als ze blijven staren
achja niemand valt als eerste op je karakter.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo, dat is overal zo. Ik doe tarot lezingen, en vaak kom ik best gekke vragen tegen. Maar je komt soms ook hele vriendelijke mensen tegen die open zijn en vriendelijk zijn. Maar ook zijn er wel eens lui die daarheen komen zonder te weten wat tarot is en steeds pijnlijk opmerkingen maken als in of ik de toekomst kan voorspellen. Dit terwijl ik heel duidelijk maak dat ik de toekomst niet voorspel maar enkel advies geef door middel van het interpreteren van kaarten.
En soms krijg ik donaties van mensen waar je het totaal niet van verwacht van te voren, mensen zijn wel mooi als in dat ze niet te doorgronden zijn met looks alleen dat heb ik goed geleerd.
of dingen gaan roepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.
[..]
Ik staar wel eens wil het goed op mijn netvlies hebben staan. Sorry
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide. Sowieso bij die laatste ze krijgen een keer ruzie en in plaats van dat ze elkaar nog mooi vinden gaan ze elkaar uitmaken voor lelijke aap etc. En apen zijn heulemaal niet lelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spook500 het volgende:
[..]
achja niemand valt als eerste op je karakter.
Zonder meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yo Professeur wie gehts mein jungen deze klacht is terecht toch?
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide.
Ik vind nog steeds dat we een leuk stelletje zouden zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.
De relaties die beginnen met seks zijn wel het leukst maar werken meestal niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat relaties die voortvloeien uit vriendschap sterker zijn dan relaties die worden aangewakkerd door de looks van beide. Sowieso bij die laatste ze krijgen een keer ruzie en in plaats van dat ze elkaar nog mooi vinden gaan ze elkaar uitmaken voor lelijke aap etc. En apen zijn heulemaal niet lelijk![]()
Ja goed maar dat is te lang, maar stel je bent eerst goed bevriend eerste twee maanden en gaat dan verder. Als je heel lang bevriend blijft dan gaat dat mis natuurlijk. Maar ik heb het over het aanwakkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:40 schreef Spook500 het volgende:
[..]
Niet mee eens hoeft niet altijd zo te zijn ik had het een keer met een vriend die ik al 8 jaar kenden (weleens waar 4 jaar van een game) en dat maakte ik na 2 weken uit. Het voelde te erg als vrienden.
wat je vind mag je houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we een leuk stelletje zouden zijn
nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef VarkensHart het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren met geld krijg je alles voor elkaar bij elke vrouw
das een heul ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja goed maar dat is te lang, maar stel je bent eerst goed bevriend eerste twee maanden en gaat dan verder. Als je heel lang bevriend blijft dan gaat dat mis natuurlijk. Maar ik heb het over het aanwakkeren.
jaquote:
heb je het over mij en die dude?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
Wel jammer voor die kerel, de arme stumper. Maar goed we kunnen niet allemaal winnaars zijn.
Maar goed, je gamed? Wat voor games speel je als ik vragen mag? Ik speel soms wel wat battlefield 4 maar ook best veel guild wars 2, hoewel ik sinds tijden nooit meer een spel heb aangeraakt. Dit terwijl de mensen waar ik drie jaar terug league of legends mee deed nu nog verstrikt zitten in dat spel.quote:
Ja.quote:
jaquote:
Misschien kom je te dichtbij geef haar wat ruimte man.quote:
Ik moest lachen thanksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Misschien kom je te dichtbij geef haar wat ruimte man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |