Terechte klacht, maar niet alle mocro's zijn slecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
We wonen niet in fucking Marokko. Eerst komt al het tuig hiernaartoe en nu nemen ze ook hun temperatuur mee.
[ afbeelding ]
19 juli 2006 zegt toch iets andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
36 graden evenaar het hoogste temperatuur dat ooit gemeten is in Nederland.
[ afbeelding ]
Nog meer CO2 uitstoot -> Tropisch klimaatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:11 schreef madeliefff het volgende:
binnenkort hebben we hier ingebouwde airco nodig in onze huizen
Airco kan juist heel goed op zonnepanelen draaien: Het moment dat er veel vraag is (warme, zonnige dagen) zijn namelijk precies de momenten dat er veel opbrengst is. Valt wel mee met die c02 dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nog meer CO2 uitstoot -> Tropisch klimaat
Nederlanders zijn gierzwaluwen... "NOU VOOR DIE PAAR WARME MAANDEN GA IK ECH GEEN SJONNE PANELEN NEERZETTEN HOOR"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:15 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Airco kan juist heel goed op zonnepanelen draaien: Het moment dat er veel vraag is (warme, zonnige dagen) zijn namelijk precies de momenten dat er veel opbrengst is. Valt wel mee met die c02 dan.
Het is niet zo dat ze de andere dagen ineens onbruikbaar zijn. Zonnepanelen heb je binnen enkele jaren alweer terugverdiend, daarna is het pure winst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gierzwaluwen... "NOU VOOR DIE PAAR WARME MAANDEN GA IK ECH GEEN SJONNE PANELEN NEERZETTEN HOOR"
"Ik wil niet in een mediterraan klimaat leven, dat wil ik niet!"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
We wonen niet in fucking Marokko. Eerst komt al het tuig hiernaartoe en nu nemen ze ook hun temperatuur mee.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
36 graden evenaar het hoogste temperatuur dat ooit gemeten is in Nederland.
[ afbeelding ]
ik heb de tuindeur een beetje open gemaakt, muziekje erbij, drankje en wat eten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet lekker rustig gaan zitten en vooral je niet te druk maken, dan valt het allemaal wel mee.
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit zoveel last van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb de tuindeur een beetje open gemaakt, muziekje erbij, drankje en wat eten.
is toch heerlijk man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |