Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
Wat voor heerlijks ga je of ben je aan het eten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Vanavond dus sperziebonen, gehaktballen, gekookte aardappelen, botersla, rabarbermoes. Ouderwets voer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op tafel net: Sate, gehaktballetjes, hartige taart met gehakt, frittata met groenten, pittige macaroni-cheese salade, 2 soorten wraps, mini saucijzen- en worstenbroodjes.
Straks op tafel: meloen met ham, brownies, aardbeien.
Even een bbq geimproviseed: lamsworstjes met verse tzatziki, kippendijen saté met ingelegde wortel radijs en daikon, groente spiesjes, salades en kaas uien brood met kruidenboter.
Efkes sjen .. witte druiven, wilde perzik, bosbessen, aardbeien, bruine suiker, vla.... Teveel fruit gewoon, het is ook allemaal zo lekker
Bouillon aan het trekken van twee kippenbouten, laurier, een wortel, ui, knoflook en een bos selderij uit de tuin. Daar straks soep van maken met het kippenvlees, spitskool, koolrabi (ook uit de tuin) en spinazie. Erbij bak ik brood met zongedroogde tomaten en knoflook in het deeg.
Paar nectarines en vanavond een eitje met wat aardappel/rundersalade dat nog over is van de bbq(s).
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car... Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.