Dit is een grap toch zeker? Anders zou het wel heel kinderachtig gedrag zijn...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Over een maand begin ik aan mijn eerste vervolgopleiding, nadat ik een maand geleden ben geslaagd voor mijn VMBO diploma (theoretische leerweg + technologie). Ik vraag me echter af of je op het MBO jezelf ziek mag melden. Ik ben namelijk van plan om een keer een week bij mijn vriendin te blijven slapen, maar onze vakanties vallen nooit gelijk (ze woont in een andere provincie). Ze heeft bijvoorbeeld herfstvakantie van 11 tot 19 oktober en ik zou mezelf eventueel op die data ziek willen melden. Kan je ook zelf naar school bellen om jezelf ziek te melden of moeten je ouders dat nog steeds doen? Zou wel kinderachtig zijn.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Dit is een grap toch zeker? Anders zou het wel heel kinderachtig gedrag zijn...
Kijk in je schoolgids...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef iPancakeMix het volgende:
Of het kinderachtig is of niet staat hier totaal los van. Ik stel een vraag en ik hoop gewoon op een ja/nee antwoord.
Lijkt er anders verdacht veel op, als al die figuren zo triest zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Het is geen echte kleuterklas. Kan je iets met dit antwoord?
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Vraag eerst maar eens aan papa en mama of je wel bij je vriendinnetje in bed mag.
Kan je net zo goed gaan, kost net zoveel moeite.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ja dat mag.
Protip: Bij het bellen, op je rug gaan liggen op bed en je hoofd over de rand laten hangen dan klink je ziek.
Maar dan kan hij niet een week lang zijn vriendin batsenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gaan, kost net zoveel moeite.
Hoezo? Ze zitten daar toch 5 kwartier in de kring en dan samen met de meester werken aan een betere toekomst. Tijd zatquote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dan kan hij niet een week lang zijn vriendin batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |