Baxter mag ik wel. Gooit ook snel.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens moet Nicho tegen de winnaar van Newton v Baxter. Kutkwartfinalist dus.
Tja, hij heeft het er zelf ook wel naar gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat publiek lijkt me echt erg als je daar staat te gooien..
Zoiets zul je bij de BDO niet snel zien.
Baxter mag dat winnen. Een van de beste spelers zonder tv-titel.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens moet Nicho tegen de winnaar van Newton v Baxter. Kutkwartfinalist dus.
Nee, die zijn allang in slaap gevallen bij t zien van t niveau bij die bond.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat publiek lijkt me echt erg als je daar staat te gooien..
Zoiets zul je bij de BDO niet snel zien.
Scorend kan hij soms nog wel eens mee met de beste, maar zijn dubbelsquote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Baxter mag dat winnen. Een van de beste spelers zonder tv-titel.
Als hij z'n dag heeft... dan knalt ie z'r wel inquote:Op zondag 20 juli 2014 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scorend kan hij soms nog wel eens mee met de beste, maar zijn dubbels
De Baxquote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baxter en Baldwin zijn tweelingbroertjes.
40 minuten ongeveer. De wedstrijden beginnen niet stipt om acht uur.quote:
Dat doen ze nog steeds deels, alleen is er na vijf legs dan een tiebreak.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Moet je nagaan als ze 2 legs verschil dedenGaat dit 19-21 worden
Dat is niks 5 legs. Vroeger was beterquote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat doen ze nog steeds deels, alleen is er na vijf legs dan een tiebreak.
In een partij met snelle spelers wel, maar in zo'n partij zou het drama zijn.quote:
Ze? Smith is een hele snelle speler, maar ja... Pipequote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo gelukkig schakel ik pas in bij 7-7
Wat een zaadpot, ze hebben het tempo van een slak.
Zijn er ergens statistieken van de snelheid ofwel traagheid waarmee darters gooien?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze? Smith is een hele snelle speler, maar ja... Pipe
Volgens mij wordt dat niet echt bijgehouden. Van de meeste spelers weet je natuurlijk wel of ze snel gooien of niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zijn er ergens statistieken van de snelheid ofwel traagheid waarmee darters gooien?
Als ik de commentatoren hoor, lijk ik de indruk te krijgen dat dit lijstje er is.
In het versieren van kinderen wel jaquote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef GwaiLow het volgende:
Oja Jelle is er niet bij. Die is toch wel beter dan een Jones of Andrew Smith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |