Oké, ik ga al weg. Ik begrijp dat ik als meisje jou te zenuwachtig maak en je nu niet meer normaal kunt reageren.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik ga al weg. Ik begrijp dat ik als meisje/jongen jou te zenuwachtig maak en je nu niet meer normaal kunt reageren.
Sorrie knorrie.
Misschien is dat wel eens het geval maar jij bent geen meisje dus die vlieger gaat hier niet echt op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik ga al weg. Ik begrijp dat ik als meisje jou te zenuwachtig maak en je nu niet meer normaal kunt reageren.
Sorrie knorrie.
Wat een eikel ben jij. Echt. Dat pestgedrag de hele tijd. Zo triest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien is dat wel eens het geval maar jij bent geen meisje dus die vlieger gaat hier niet echt op.
Sorry, ik zie nu in dat ik slecht bezig was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een eikel ben jij. Echt. Dat pestgedrag de hele tijd. Zo triest.
Weet ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef Zaktabak het volgende:
Gewoon op 25 post per pagina zetten als standaard
Als je alles wilt zien pas je de URL even aan van ...'/1/25/' naar ...'/1/999/' (/1/= pagina, kan ook /2/ zijn voor de tweede pagina, /25/ of /999/=hoeveel post per pagina).
Jouw instellingen zetten je gewoon automatisch op de URL '.../1/25/' of .../1/999/' als je een topic aanklikt. Maar je kan gewoon zelf de URL ff aanpassen als dat nodig is.
Dat doe je zo vaak, waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Sorry, ik zie nu in dat ik slecht bezig was.
Kijk eerst maar eens naar je eigen postgeschiedenis voordat je kritiek hebt op de postgeschiedenis van anderen.quote:
hoe kun je met dit weer in de tuin zitten? of staat de zon er niet op. zo benauwd en in de tuin heb je nooit en windje zoals je buiten nog hebt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met oude laptops, zit momenteel ook in een tuin met een ding uit 2003.
Gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens naar je eigen postgeschiedenis voordat je kritiek hebt op de postgeschiedenis van anderen.
Ik kan beter tegen de zon dan tegen kou. Ik kan bijv. uren in de zon zitten zoals vandaag maar in de winter met een koud windje, dat voel ik tot in mijn botten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe kun je met dit weer in de tuin zitten? of staat de zon er niet op. zo benauwd en in de tuin heb je nooit en windje zoals je buiten nog hebt.
En wat als ik geen antwoord geef? Zet je dan een mes op mijn keel zoals het een echte Berber betaamt?quote:
Ja natuurlijk en dan neem ik je acc over en maak ik nog slechtere grappen of flames als dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En wat als ik geen antwoord geef? Zet je dan een mes op mijn keel zoals het een echte Berber betaamt?
http://www.cnet.com/news/best-laptop-of-2011/quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |