Als zoiets je niets doet.... Iedereen ervaart er wel wat bij.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al moet ik even terug denken aan die pro rus met die teddybeer, de beelden spreken voor zich hij zag er best aangeslagen uit voor wat hij aantrof in dat gebied.
[ afbeelding ]
hier wat meer informatie en foto's http://www.dailymail.co.u(...)g-investigation.html
Ik vind het nog wel mee vallen hoe de Pro russen dit aanpakken, ze hebben natuurlijk niet de ervaring of het materiaal hier voor, dit komt veel uit Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef nikao het volgende:
Ongeacht de exacte oorzaak en verantwoordelijken is het natuurlijk op z'n zachts gezegd 'idioot' hoe de pro-russische separatisten dit op dit moment aan het handlen zijn. En ook Rusland mag je aanrekening dat ze hun invloed niet gebruiken om de berging en het onderzoek gewoon goed te laten verlopen.
En dat helpt uiteraard niet voor de beeldvorming omtrent de toedracht.
Meevallen? Puur het feit dat ze onafhankelijke ongewapende onderzoekers niet willen toelaten is toch absurd? Dat heeft niets te maken met ervaring of materiaal, dat is een keuze!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel mee vallen hoe de Pro russen dit aanpakken, ze hebben natuurlijk niet de ervaring of het materiaal hier voor, dit komt veel uit Rusland.
Zie link naar foto's hier boven, Wat wel het geval is dat mensen in de dorpen er om heen aan het plunderen waren geslagen, dat vind ik verschrikkelijk.
alle 3 de groepen, gebruiken dit als propaganda, en wijzen met de vinger naar elkaar.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Meevallen? Puur het feit dat ze onafhankelijke ongewapende onderzoekers niet willen toelaten is toch absurd? Dat heeft niets te maken met ervaring of materiaal, dat is een keuze!
Ja ik ben bang dat niemand wilt toegeven want de verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Maar goed een soldaat is soldaat, dus wie gaf het bevel hun tegen te houden?
Als het vliegtuig daadwerkelijk is neer geschoten ga ik er vanuit dat het gewoon een militaire blunder betrof door stelletje Pro Russische luchtafweer Amateurs, misschien werden ze wel beetje overmoedig omdat ze al meer vliegtuigen boven die regio hadden neergehaald.
Dat lijkt mij ook de meest waarschijnlijke verklaring. Dat maakt de huidige benadering van de situatie door deze 'luchtafweer Amateurs' alleen maar erger.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
Maar goed een soldaat is soldaat, dus wie gaf het bevel hun tegen te houden?
Als het vliegtuig daadwerkelijk is neer geschoten ga ik er vanuit dat het gewoon een militaire blunder betrof door stelletje Pro Russische luchtafweer Amateurs, misschien werden ze wel beetje overmoedig omdat ze al meer vliegtuigen boven die regio hadden neergehaald.
Damn!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
7quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
7![]()
Assumed office
7 May 2012
Preceded by Dmitry Medvedev
In office
7 May 2000 – 7 May 2008
Acting: 31 December 1999 – 7 May 2000
In office
8 May 2008 – 7 May 2012
Born
7 October 1952
Hele pagina is een en al 7mja min de [7] links.
Iedereen liep weer te kk'ren, maar dat zag ik niet eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
7![]()
Assumed office
7 May 2012
Preceded by Dmitry Medvedev
In office
7 May 2000 – 7 May 2008
Acting: 31 December 1999 – 7 May 2000
In office
8 May 2008 – 7 May 2012
Born
7 October 1952
Hele pagina is een en al 7mja min de [7] links.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:03 schreef nikao het volgende:
[..]![]()
Schrijf 'may' nou gewoon eens als '5', en je hele pagina is een en al 5...
Ben ik met je eens hoor, tot die first flight 17 juli 1997 van de Boeing 777 aan het licht kwam, zit ik voor de gein te kijken, dus uiteraard ook bij Poetin. Toch een hoop 7's. Zijn geluksnummer.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]i know, vind het nummer gedoe ook,
beetje onzin.
zie paar pagina's terug, zo kan je altijd wel wat vinden.
Dit wel. Die Oekraïense zijn ook nazi's hoor..quote:Op zondag 20 juli 2014 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil 1 ding van mijn hart. Ik word er schijtziek van dat mensen blindelings de vinger naar poetin wijzen. 'Rusland en Oekraine zijn corrupt'. De hele propagande tegen Rusland werkt als een stier. Godverdomme zeg
As usual.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh dat sowieso haha, elke partij is dit gebeuren verschrikkelijk aan het exploiteren voor eigen gewin
Dus vandaag stort er weer iets neer? Of is de gap van drie dagen tussen ramp en grote dag ook numerologisch verklaarbaar?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:34 schreef HalfGod het volgende:
Volgens 4chan (jaja) is vandaag een grote dag (ook volgens numerology) en.. het kan best.
Volgens flightradar heeft het toestel eerst op FL310 gevlogen en klom boven Oekraïne naar FL330.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Airtraffic control heeft gevraagd om lager te vliegen en dat hebben ze vervolgens gedaan. Niet veel lager maar toch. Ook bevestigd door Malaysian Airlines zelf.
Alles is met de juiste nummertjes te verklaren. Daarom is de simpele man zo dol op dergelijke voorspellingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus vandaag stort er weer iets neer? Of is de gap van drie dagen tussen ramp en grote dag ook numerologisch verklaarbaar?
Afstand tussen Nederland en de rampplek is 3 uur vliegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus vandaag stort er weer iets neer? Of is de gap van drie dagen tussen ramp en grote dag ook numerologisch verklaarbaar?
Ik ben overtuigd.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:07 schreef Panzermaus het volgende:
Afstand tussen Nederland en de rampplek is 3 uur vliegen.
En je hebt ook nog gepost op een tijdstip met een 7 erin!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
Tel je alle cijfers van mijn geboortedatum op, is dat 43 ... 4 + 3 is 7.
I am doomed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |