Ik weet niet, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om een groepje separatisten uit dat gebied te flikkeren zou je zeggen wel?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja stuur die commando's maar, dan liggen er straks daar nog meer lijken van Nederlanders
Het NOS bedenkt zich wel twee keer voor ze iets melden...quote:
Volgens mij is het dus al 100% waterdicht. Als je 2 dagen lang onderzoekers bewust weg houdt teken je gewoon een schuldverklaring.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:39 schreef Injetta het volgende:
Nog steeds geen reddingswerkers en onderzoekers die in het gebied zijn toegelaten.
Dat is wel zorgelijk. Wat doen ze met alles? Ze kunnen zo heel makkelijk alles wat enigszins iets van een oorzaak prijsgeeft, weghalen of aanpassen.
Eigenlijk is het onderzoek nu al gedoemd te mislukken omdat wat er ook uit gaat komen, al bij voorbaat niet 100% waterdicht is.
Hopelijk gaat het wel lukken om die lichamen binnenkort te gaan borgen.
Er zitten ook (voormalig) Spetsnaz tussen. Vergis je niet in die lui.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om een groepje separatisten uit dat gebied te flikkeren zou je zeggen wel?
Hoeveel van die knakkers zitten daar eigenlijk? Zijn dat een handjevol? 500 man? 2000? 10000? Iemand een idee hoeveel van die knakkers daar in dat gebied zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, graphical content! (Is een youtube filmpje)
Facking ziek, ligt gewoon een lijk in die kerel zijn moestuin en die moet gewoon blijven liggen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Die zijn nog in shock en beseffen misschien niet wat daar aan de hand is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk voor die nabestaanden, mensonterend
Als het zo makkelijk was had de Oekraïne ze er zelf wel uitgetieft he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om een groepje separatisten uit dat gebied te flikkeren zou je zeggen wel?
Hoeveel van die knakkers zitten daar eigenlijk? Zijn dat een handjevol? 500 man? 2000? 10000? Heeft iemand enig idee hoeveel er in dat gebied zitten?
Ik denk dat het meer om het aantal gaat. Stel er zitten 5000 van die lui daar. Stuur er dan 10000 heen. Dan kan het spetznaz zijn wat ze willen, maar dat gaan ze niet winnen dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:41 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Er zitten ook (voormalig) Spetsnaz tussen. Vergis je niet in die lui.
daar gaat je bloed toch van kokenquote:
Tja.. dat is overduidelijk, maar... er moet bewijs zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is het dus al 100% waterdicht. 2 dagen lang onderzoekers bewust weg houdt teken je gewoon een schuldverklaring.
Wederom, nu de russen tegen je in het harnas werken draagt niet bij aan het soepeltjes bergen van de lichamen. Als de lichamen thuis zijn verwacht ik een heel ander toontje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:42 schreef MPC60 het volgende:
Rutte is ook maar een mietje trouwens, durft niks te zeggen en brand hier liever z'n vingers maar niet aan. Nederlandse regering laat de nabestaanden in de steek.
Dan komen er spontaan 20.000 rebellen bij in Oekraïne (uit Rusland)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om het aantal gaat. Stel er zitten 5000 van die lui daar. Stuur er dan 10000 heen. Dan kan het spetznaz zijn wat ze willen, maar dat gaan ze niet winnen dan.
Het is gewoon het conflict niet waard. Dat is toch wel duidelijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:42 schreef MPC60 het volgende:
Rutte is ook maar een mietje trouwens, durft niks te zeggen en brand hier liever z'n vingers maar niet aan. Nederlandse regering laat de nabestaanden in de steek.
Maar dan heb je ook nog hittezoekende versies. Dus, niet zo heel simpel cpt hindsight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar werkt dat? Als het zo makkelijk zou zijn kan geen enkel vliegtuig worden neergehaald.
Want?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.. dat is overduidelijk, maar... er moet bewijs zijn.
Ik bedoel je weet niet of het waar is wat die Oekrainers zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het NOS bedenkt zich wel twee keer voor ze iets melden...
Wie zegt dat men ooit de lichamen nog kan gaan bergen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wederom, nu de russen tegen je in het harnas werken draagt niet bij aan het soepeltjes bergen van de lichamen. Als de lichamen thuis zijn verwacht ik een heel ander toontje.
Als er niet fatsoenlijk mee te overleggen valt, dan zal het gebied veilig gemaakt worden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:41 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Er zitten ook (voormalig) Spetsnaz tussen. Vergis je niet in die lui.
Eh nee. Als het zo zou werken zou de helft van de conflicten niet bestaan in de wereld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want zo werkt dat in de grote mensen wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |