Wil je ophouden met op de man spelen? Ik begrijp mezelf prima.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij het niet begrijpt
Godverquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
Moet ik een lijst met VN resoluties tegen Israël erbij pakken? Geen enkel politiek sterk land geeft een neuk om de VNquote:
Dat is nog even afwachten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wij gaat dat snijden doen?
toekijkende afwachtende putin?
oekraine?
of de vn
Dat laatste gaat echt niet lievelijk en *koud* ben ik bang
Ik denk dat er separatisten bij zitten die het wel "goed" vinden wat er gebeurd is, zo van, kijk wat wij kunnen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik denk dat de separatisten het allemaal niet zoveel kan schelen, dit zijn mensen in een oorlogsroes die het ergens prachtig vinden dat ze kunnen vechten en de aandacht die men krijgt. Daarbij zullen er ook wel wat huurlingen bij zitten en die geven al helemaal niks om het beeld wat deze ramp heeft gecreëerd.
Roeptoeteren.. doei..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik een lijst met VN resoluties tegen Israël erbij pakken? Geen enkel politiek sterk land geeft een neuk om de VN
quote:
Als jij ophoudt met het zelfde te doen graag, ik lees hier mee om het nieuws en feiten over de ramp te volgen niet om 100 x te lezen dat het vliegtuig daar niet had moeten vliegen, daar heeft niemand meer wat aan !quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wil je ophouden met op de man spelen?
Nee, want Oekraiens grondgebied. Wat Putin wel kan doen is dreigen met sancties tegen de rebellen als ze niet meewerken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan stuurt hij toch wat mensen daarheen om er voor te zorgen dat ze wel alles goed kunnen onderzoeken.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat typisch Nederlands gedrag is om alleen daar naar te kijken en niet te kijken wat er werkelijk aan de hand is.
Maar wat is er nu werkelijk aan de hand en wat is dat typische Nederlandse gedrag?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een land bepaalt zelf of het zijn luchtruim openstelt of niet. Die instanties gaan af op wat het land doet.
Je kunt als vliegtuigmaatschappij zelf ook een inschatting maken.
Niks want Rusland kan alles veto-enquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:59 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Wat gaan de VN raad eigenlijk doen? Meteen harde sancties laten opnemen?
Dat komt omdat je dom lult.quote:
Alleen enkele deden dat, het gros vloog niet om.quote:
Nee, die vlogen veel lager. De hoogte was goed gekeurd, vluchtplan was goed gekeurd. Dit is al vele malen besproken op tv met mensen die hier wel kennis van hebben, in tegenstelling tot jou, en die geven aan dat het geen verwijtbaar gedrag is, hooguit een hele ongelukkige keuze.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:46 schreef Loekie1 het volgende:En om bij een onweersbui een route te nemen precies waar eerder die week twee vliegtuigen uit de lucht zijn geschoten, is volgens mij verwijtbaar gedrag.
Gast daar gaat het helemaal niet over...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet gaan lopen janken straks als er 0,0 tegen de Russen gedaan gaat worden. Organisaties als de VN zijn er om kleine landjes onder druk te zetten.
naar aanleiding van het filmpje acht ik deze mensen niet in om braaf te luisteren..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten...
Maar het is geen militair ingrijpen..
Het zal ingrijpen worden om de veiligheid te garanderen..
Wie dat gaat doen is afwachten.. dat het gebeurt is wel helder.. linksom of rechtsom
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is er nu werkelijk aan de hand en wat is dat typische Nederlandse gedrag?
Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks want Rusland kan alles veto-en
Je vergeet nog, wat heeft Nederlands gedrag te maken met een Maleisisch toestel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is er nu werkelijk aan de hand en wat is dat typische Nederlandse gedrag?
Je bedoelt dat jij nu je mening vormt over mij zonder dat je me kent?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:53 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Uhm jij zegt hier letterlijk dat van de 140 miljoen inwoners van Rusland en iedereen van Russische komaf niemand zijn belofte kan houden. Dus ik vraag me af of je veel russen in real life hebt gesproken of afspraken mee hebt gemaakt voordat je die conclusie hebt getrokken, of je maar al te graag je mond open trekt over dingen waar je geen verstand van hebt en afgaat op je tokkie onderbuikgevoel.
edit:
Het laatste dus
Ze zeggen wel eens dat hier autisten zitten, maar jouw posts komen soms wel een beetje zo over eigenlijk. Heb er verder niks op tegen, valt me alleen op.quote:
Om je eigen nieuwtjes verslaafde hersenen te prikkelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Even een vraag die serieus door mijn hoofd ging: zoals velen heb ik ook de schokkende filmpjes gekeken op LiveLeak. Ik vroeg me af waarom eigenlijk. Is het domme sensatie? Nieuwsgierigheid? Een manier om zo'n gebeurtenis te verwerken? Is het moreel gezien te rechtvaardigen om al die grapic zooi te kijken?
De enige die iets hier niet kan of wilt begrijpen ben jij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nou lieverd als je het niet wilt begrijpen wat ik zeg dan maar niet.
Tering kki wat is dit een mongool zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:47 schreef Snowballed het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html
![]()
Nogmaals, wil je ophouden met op de man spelen aub. Ik kan ook wel zeggen dat jouw niveau 0,0 is, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat hier autisten zitten, maar jouw posts komen soms wel een beetje zo over eigenlijk. Heb er verder niks op tegen, valt me alleen op.
Subtiel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat radicaal van de Telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |