quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:03 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Liever homo's dan smerige pedofielen zoals jij
Probeer je je liefde voor >12-jarige meisjes weer goed te praten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
weer iemand die het verschil niet weet tussen een pedofiel en een kindervriend.
Jammer dat Hij niet wil dat jij uitlogt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Het is ook Gods wil dat zij dood moesten.
Praat normaal joh, met je paardenbek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Maare.. het klopt toch? <Ja dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Praat normaal joh, met je paardenbek.
hoe noemen ze de dag na woensdag danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Pulzzar het volgende:
Ik had een poos terug ergens gelezen dat die juichpakken van Roy Donders niet in de Jumbo van een Bijbelbelt-gemeente verkocht mochten worden, want de naam "Donders" is satanistisch. Godver, dan ben je echt niet goed bij je hoofd!Niet dat ik fan ben van Roy Donders, maar zoiets is echt ontzettend triest!
Goed punt. Geen idee hoe die religekkies daar dan weer mee omgaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:20 schreef spaansvraagteken het volgende:
[..]
hoe noemen ze de dag na woensdag dan
dan zet je gewoon je joker in tochquote:Op zondag 20 juli 2014 00:32 schreef stalybridge het volgende:
'Maak je geen zorgen je gaat pas als het jouw tijd is', had die mevrouw gezegd.
Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat en ik naar mijn buurman keek, dacht ik
"Ja maar, wat nu als het zijn tijd is?"
Oh ja, stom vergeten! Of bidden schijnt ook enorm te helpen!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:33 schreef spaansvraagteken het volgende:
[..]
dan zet je gewoon je joker in toch
sms {help} naar 1234quote:Op zondag 20 juli 2014 00:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oh ja, stom vergeten! Of bidden schijnt ook enorm te helpen!
Nee dat is echt zo heb ik al de dood 6 keer ontlopenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:39 schreef spaansvraagteken het volgende:
en als magere hein komt kun je altijd nog om genade smeken
of was dat in de sims
Klopt!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee dat is echt zo heb ik al de dood 6 keer ontlopen
Als God toch almachtig is, waarom heeft hij dan geen gratis klantendienst waar ik naar kan bellen bij problemen met zijn schepping? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor een almachtige.quote:
Heb je thuis een spiegel?quote:Op zondag 20 juli 2014 05:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dus ben ik iig NIET de grootste aidsuser.__________!!!!!!!
Ik heb zin om jouw op je bek te slaan. Eens kijken of ik die achterlijk- en lelijkheid eruit kan rammen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Wie heeft er nou geen zin om blubbertje 2.0 voor haar muil te slaanquote:Op zondag 20 juli 2014 09:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb zin om jouw op je bek te slaan. Eens kijken of ik die achterlijk- en lelijkheid eruit kan rammen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |