Hier ook!quote:
Jij was het begin van de file?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens niets gemerkt van die files naar het strand.
Lopen of fietsen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens niets gemerkt van die files naar het strand.
Reactie op airco of ventilator?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef Cat22 het volgende:
En waarom heb ik tijdens een hittegolf een loopneus en keelpijn?![]()
Beiden niet in de buurt geweest gisteren. Mijn huis is uit zichzelf cool.quote:
Je huis wel, maar jij ook onder je katten verzameling?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beiden niet in de buurt geweest gisteren. Mijn huis is uit zichzelf cool.![]()
Ik heb vandaag maar strepsils gekocht.
Mijn katten leven met dit weer continue in tweestrijd. Schoot is fijn, maar zoooo waaaaarm!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je huis wel, maar jij ook onder je katten verzameling?
Zag ik vanmorgen al en ik ben het helemaal met hen eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Soms is Youp wel heel goed: http://www.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
Dat scheelt jou toch ook weer een graad of 5quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten leven met dit weer continue in tweestrijd. Schoot is fijn, maar zoooo waaaaarm!
Dus ze liggen languit of zitten naast me te mauwen. Poot op schoot, nee, toch maar niet.
Nou ja, BN'ers, er zitten er genoeg tussen die echt niet zo mogen hetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zag ik vanmorgen al en ik ben het helemaal met hen eens.
Mij bekruipt altijd het gevoel dat BNNers wat extra exposure zoeken door meelevend te twitteren.
Courrrrrgettes?quote:
Aaawquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Courrrrrgettes?![]()
![]()
Als je over hebt, altijd fijn! Mijn plant lijkt uitgeblust te zijn.
en dat na alle goede stormwerende zorgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Courrrrrgettes?![]()
![]()
Als je over hebt, altijd fijn! Mijn plant lijkt uitgeblust te zijn.
Kreeg al commentaar van de dames op werk dus baard moest er toch echt af, buiten dat ik het zelf irritant begon te vindenquote:
Gladquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Kreeg al commentaar van de dames op werk dus baard moest er toch echt af, buiten dat ik het zelf irritant begon te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |