Doe effe normaal joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
als jij niks had gezegd was er niks aan de hand. Nou hup, terug naar je zipdrive pc!
jij wil hem verplichten te vermelden wat hij uiteindelijk neer gaat leggen, iets dat verkoper-koper prive afhandelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En daarom is het wel zo netjes het hier te vermelden. Fatsoen.
Ik verplicht niemand iets, maar wat nou als hij 100 biedt en een ander wil 120 bieden, dan is het wel zo netjes als het in het topic staat om een ander nog een kans te geven, meer is het niet. Dat hij er nou zo ongelooflijk krampachtig op reageert en een totaal zinloze discussie start was wat mij betreft niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij wil hem verplichten te vermelden wat hij uiteindelijk neer gaat leggen, iets dat verkoper-koper prive afhandelen?
de fuck
Had je interesse?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verplicht niemand iets, maar wat nou als hij 100 biedt en een ander wil 120 bieden, dan is het wel zo netjes als het in het topic staat om een ander nog een kans te geven, meer is het niet. Dat hij er nou zo ongelooflijk krampachtig op reageert en een totaal zinloze discussie start was wat mij betreft niet nodig geweest.
Onderhands bieden is gewoon niet tof, that's it.
Ik deed een bod (via pm) en gaf aan dat hij in princiepe verkocht was en TS gaat akkoord. De rest gaat via PM.quote:
150 Euro is ook prima prijs voor die monitor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik deed een bod (via pm) en gaf aan dat hij in princiepe verkocht was en TS gaat akkoord. De rest gaat via PM.
Daarom, ik snap de discussie ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
150 Euro is ook prima prijs voor die monitor.
Het is geen veiling toch hier?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Daarom, ik snap de discussie ook niet.
early bird gets the wormquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verplicht niemand iets, maar wat nou als hij 100 biedt en een ander wil 120 bieden, dan is het wel zo netjes als het in het topic staat om een ander nog een kans te geven, meer is het niet. Dat hij er nou zo ongelooflijk krampachtig op reageert en een totaal zinloze discussie start was wat mij betreft niet nodig geweest.
dat is wat jij vindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |