abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142464398
Eerst brak ik mijn iPod touch, daarna mijn iPhone 4. Nu ben ik overgestapt op de Gorilla glass van de S4. Wat denk je? Ook deze naar de kloten.

Het touchscreen werkt nog wel, dus alleen het bovenste glas moet vervangen worden. Ik wil het liever niet zelf doen. Heeft iemand van jullie ervaring waar ik dit goed en vooral goedkoop kan doen?

Bedankt,

Miereneter.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 00:22:38 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_142465811
Ten eerste: het ligt aan jou, niet aan de telefoons... 3 schermen breken ligt wat mij betreft aan verkeerd gebruik.
ik heb zelf al jaren telefoons met glas, gebruik geen protectors en heb nog nooit een schermbreuk gehad (ook niet met m'n S2 terwijl die toch echt een keer op het asfalt is gevallen)

Maar ik zou het toch zelf doen, is de goedkoopste oplossing en de S4 is de laatste S serie waarbij onderdelen vervangen nog makkelijk schijnt te zijn.
Weet de procedure niet precies maar er zijn youtube filmpjes van te vinden... iets met een föhn dacht ik..

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 19-07-2014 01:38:30 ]
pi_142467351
Dit past beter in DIG. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_142467672
Zoals SiGNe al zei het ligt puur aan jou.... probeer een stevige mobiel of een mobieltje met een goede hoes (Bijvoorbeeld otterbox commuter)... en de samsung s line staat niet bekend om hun stevigheid... Ze zien er mooi uit en werken misschien goed.. maar tegen vallen is weinig bestemd (Op bijv samsung galaxy xcover na dan)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_142469096
Ik weet dat ze bij The Phone House een service center hebben van veel merken. Dit houdt in dat ze daar vaak reparaties kunnen uitvoeren, zonder dat het toestel hoeft worden opgestuurd. Het toestel hoeft niet bij The Phone House gekocht te zijn.

En het mooie is, als het nog binnen garantie valt, betaal je dus niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')