Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die headlines van vanochtend. "HONDERACHTENVIJFTIG NEDERLANDSE SLACHTOFFERS BIJ RAMP!!!!!!!!!! (de rest boeit niet, omdat buitenland) - Tranen op Schiphol - Gezin ontsnapt aan de dood"
Vertel mij wat, het verzet is gebrokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)er_op_tabloid__.html
lol
Vakmanschap wat van vader op zoon is doorgegevenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slimme pa, samen uitkering trekken
De Telegraaf hebben liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nou
Ik zag een foto ergens in KLB.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb de Telegraaf van vanmorgen hier liggen, wat lul jij nou
Kunnen we beter aan jou vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Kan dat überhaupt, met een heel gezin uitkeringstrekker zijn?
nee gewoon de hele dag nu.nl f5enquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Jij bent zeker zo'n nrc.next
Ik lees hem niet, mijn ouders wel. En daar bevind ik mij nu. Want het is de enige krant die bij hen op tijd geleverd kan worden.quote:
Ouders + 2 volwassen kinderen pakken 3k nettoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Probeer het eens?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor snoesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik lees hem niet, mijn ouders wel. En daar bevind ik mij nu. Want het is de enige krant die bij hen op tijd geleverd kan worden.
Niet waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ouders + 2 volwassen kinderen pakken 3k netto
Jij gooit mij met één opmerking voor de haaien hierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden hoor snoes
Al Jazeeraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
BBC News, duh. Geen gejank over Nederlanders die ontsnappen aan de dood en zo.
>afschuwelijke moordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden dat dit geen sensatie schreeuwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |