quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
Hugo Boss pakje aan, Telegraaf lezen en rijksdaalders vangen.
quote:
Heb je net je naam zitten sherlocken ofzo?quote:
NSB-krantje.quote:
wtfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt ook geen ziel, arme jij.
[ afbeelding ]
Haten op kwaliteitquote:
hey kap hier eens mee, ik vind het nite leuk dat jij mijn familiefoto's hier zomaar postquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
De familie prez op hun familie-uitje naar de vuilnisbelt voor gratis spullen
[ afbeelding ]
En in een kringverjaardag:
[ afbeelding ]
Porseleinen huwelijk van pa en ma prez
[ afbeelding ]
Niet-ariërsquote:
Maar wel mijn foto postenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kap hier eens mee, ik vind het nite leuk dat jij mijn familiefoto's hier zomaar post
Die headlines van vanochtend. "HONDERACHTENVIJFTIG NEDERLANDSE SLACHTOFFERS BIJ RAMP!!!!!!!!!! (de rest boeit niet, omdat buitenland) - Tranen op Schiphol - Gezin ontsnapt aan de dood"quote:
Ik snap het niet, telkens verschillende mensen. Heeft prez een grote familie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
De familie prez op hun familie-uitje naar de vuilnisbelt voor gratis spullen
[ afbeelding ]
En in een kringverjaardag:
[ afbeelding ]
Porseleinen huwelijk van pa en ma prez
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/d(...)er_op_tabloid__.htmlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Haten op kwaliteit
De enige krant die voor zover nog niet overgestapt is op de teloorgang die tabloid heet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ze halen popcorn waar ze in stikken van het lachen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap het niet, telkens verschillende mensen. Heeft prez een grote familie?Z'n pa neemt steeds verschillende vrouwen mee, die hun gezin ook weer meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr. de KLB Keizer
Slimme pa, samen uitkering trekkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:27 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Z'n pa neemt steeds verschillende vrouwen mee, die hun gezin ook weer meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |