ja niet hij maar zijn zus en oudersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus zijn ouders en zus(sen) / broer(s) zaten in het vliegtuig?
oeh, dat is dan wel heel fijn ja, kan je met dit weer beter niet doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb een schilderklusje, met verf afbranden eerst.. pfff pal in de zon. Nu weekje verzet
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb een schilderklusje, met verf afbranden eerst.. pfff pal in de zon. Nu weekje verzet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Vannacht 19 graden. Alle ramen en deuren open laten dus, dan is het morgen een groot deel van de dag koel in huis.![]()
En leeg.
Ergste nachtmerrie.quote:
Wat een onzin. Gewoon je werk doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh, dat is dan wel heel fijn ja, kan je met dit weer beter niet doen.![]()
Helemaal goed dan toch.
ik had er vanacht serieus de hele tijd nachtmerries over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ergste nachtmerrie.
Nou ja. Klote Nieuwsuur. Zo nog maar eens een lekker verstrooiend horror of thriller filmpje kijken.![]()
Ik had net Non-Stop gedownload, maar dat gaat over allerlei ellende in een passagiersvliegtuig.
Dat zou feest zijn, we moeten voor het oosten kiezen voor het te laat is. America is going down, revenge is near. Dit is de thunderdome!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik had er vanacht serieus de hele tijd nachtmerries over.
ook over die verdomde russen
ze kwamen allemaal amsterdam binnen rijden
Die heb ik met FOK! in de bioscoop gezien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ergste nachtmerrie.
Nou ja. Klote Nieuwsuur. Zo nog maar eens een lekker verstrooiend horror of thriller filmpje kijken.![]()
Ik had net Non-Stop gedownload, maar dat gaat over allerlei ellende in een passagiersvliegtuig.
Wij waren daar vroeger ook tameljk nonchalant in. Maar dan wordt er een keer bij de buren ingebroken en besluit je om voortaan toch de boel maar consequent op slot te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik laat wel eens per ongeluk de achterdeur open als ik ga werken ofzo.
Ik ook niet.... Wel climatecontrolequote:
Ik heb gister nog met een stomer gewerkt, ik heb er geen erg in omdat ik zweet. Ik koel vanzelf.quote:
het ging om auto's toch... Niet over Tupperwarequote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Innertje odder rijdt een smart geloof ik
Alles wat je daarna doet is dan koel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gister nog met een stomer gewerkt, ik heb er geen erg in omdat ik zweet. Ik koel vanzelf.
Dat gaat niet gebeuren, want ex-premiers hebben al lang verklapt dat wij kernwapens op ons grondgebied hebben en Rutte heeft alle codes op z'n onderarm getattooeerd. Dus willen de verdomde russen hier binnen vallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik had er vanacht serieus de hele tijd nachtmerries over.
ook over die verdomde russen
ze kwamen allemaal amsterdam binnen rijden
Was t wat? Of heb je niet opgelet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die heb ik met FOK! in de bioscoop gezien.
Jas aan om te rokenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles wat je daarna doet is dan koel volgens mij.
moskou is overbodig dus doe maar met voor zorg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, want ex-premiers hebben al lang verklapt dat wij kernwapens op ons grondgebied hebben en Rutte heeft alle codes op z'n onderarm getattooeerd. Dus willen de verdomde russen hier binnen vallen?
Moskou.:W
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |