Dan is het goed, heel druk dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Werk werk werk en nog meer werk... En naast dat werk voor de baas ook nog aan het werk bij een kameraad. Festivalletje gehad, veel voetbal gekeken tot zondag.... No time to FOK!
O do tell please!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden zelfs nog een keer een poll over je.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
O do tell please!![]()
Jij had trouwens ook kunnen weten dat ik nog leefde, als je wat vaker op je phone zou kijken
Heb je een paar maal uitgedaagd met quizduel![]()
Moet je even teruglezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
O do tell please!![]()
Jij had trouwens ook kunnen weten dat ik nog leefde, als je wat vaker op je phone zou kijken
Klopt maar ik dacht ff dat er iets ernstigs was gebeurd. Ik bedoelde niet dat veel werk goed is. Maar dat het alleen dat was. Druk dus.quote:
Het spijt me...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat je het druk had, niet dat het zolang zou duren.
Ik heb dat teruglezen een tijdje terug opgegeven weet je nog...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Ik had quizduel een tijdje terug geaccepteerd maar vergeten te spelen. Maar ik maakte me ook geen zorgen hoor.
Ja, dat weet ik nog ;quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden zelfs nog een keer een poll over je.
Yep, maar het was grappig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb dat teruglezen een tijdje terug opgegeven weet je nog...
LOL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog ;![]()
Blijft Inodder nog lang weg?
A. Ik hoop het!
B. I don't give a fuck!
C. Als we het half jaar redden geven we een groot feest met vuurwerk en zo!
Ik vond dat geen leuke poll Lies, niets voor jou ook.
Als je serieus bezorgd om me bent moet je ook maar QuizDuel gaan spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar ik dacht ff dat er iets ernstigs was gebeurd. Ik bedoelde niet dat veel werk goed is. Maar dat het alleen dat was. Druk dus.
Nou dan ga ik misschien nog wel een keer Sherlocken als ik zin en tijd heb...quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als je serieus bezorgd om me bent moet je ook maar QuizDuel gaan spelen![]()
Of me gewoon meteen je telefoonnr doen
Volgens mij iets met wanneer hij klaar zou zijn met terug lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, maar het was grappig.
[..]
LOL!
Zo was het heul niet!
Geen weer om te seksen dit...quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:51 schreef Jian het volgende:
SC POOL: Wanneer leest Inodder deze post?
Lies: 8-10-2014
Joezi 23-7-2014
Choco 15-8-2014
Isa: 5-12-2014
Brain: nooit
yvonne: 12-12-2015
Gert: 17-8-2014
Jian: zo snel mogelijk hoop ik, ik mis m zo, dus ik zeg morgen 15 juli 2014
Zelf aanvullen.
Ligt aan de omstandigheden, met airco is dit weer niet erg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geen weer om te seksen dit...![]()
Nou ja ach... Stiekem is het daar altijd wel weer voor... Maar wat koeler is lekkerder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |